۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

حجت الاسلام صفي ياري:

تخريب قبور بزرگان دين ثمره پيوند نحس وهابيت، استكبار و صهيونيست است

تخريب قبور بزرگان دين ثمره پيوند نحس وهابيت، استكبار و صهيونيست است

سنندج - خبرگزاری مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان گفت: تخريب قبور بزرگان دين ثمره پيوند نحس وهابيت، استكبار و صهيونيست است.

حجت الاسلام مسعود صفي ياري در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اين روزها شاهد فجايعی دردناك در جهان هستيم و عده اي فريب خورده و منحرف با تمسك به شعارهاي منبعث از برداشت هاي غلط از دين و اسلام گرايي به هتك حرمت جسورانه نسبت به اعتقادات و آرمان هاي ديني مسلمانان جهان از جمله تخريب قبور بزرگان دين مانند حجربن عدي روي آورده و جيره خواري خود از استكبار جهاني و صهيونيست غاصب را براي همگان ثابت كردند.

وي افزود: اگر براي تعدادی هنوز شبهه اي در ماهيت واقعي گروه هاي تكفيري وجود داشت امروز به روشنی چهره كريه و مشركانه آنان شفاف شده و هيچ ترديدي در سرسپردگي آنان به آمريكا و صهيونيست و دشمنان زخم خورده اسلام نمانده است.

مديركل تبليغات اسلامي كردستان با محكوميت اقدام جنايتكارانه گروه هاي تكفيري در تخريب حرم و اهانت به ساحت مقدس صحابه خاص رسول خدا (ص) و يار جانباخته اميرالمومنين علي بن ابي طالب (ع) حجربن عدي بیان کرد: شكي نيست به زودي آتش و ننگ اين اقدام شيطاني دامن مرتكبين و پشتيبانان آن را خواهد گرفت.

حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: حرکت مذبوحانه هتک حرمت  به مقدسات مسلمانان برای اولین بار اتفاق نیفتاده است بلکه چند سال قبل نیز مزدواران سلفی با اهانت به قبور مشایخ عرفان کردستان قلب مسلمانان را جریحه دار کردند.

کد خبر 2049330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha