۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۶

احمدی نژاد در فرودگاه ساری:

مردم مازندران پیشتاز علم و فناوری در کشور هستند

مردم مازندران پیشتاز علم و فناوری در کشور هستند

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت های مردم مازندران در طول انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: مردم این خطه قهرمان پرور نماد سرسبزی، نشاط، امید و فداکاری ملت ایران بوده و پیشتاز علم و فناوری در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد صبح چهارشنبه در آغاز چهارمین سفر استانی هیات دولت به مازندران در جمع خبرنگاران در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری افزود: خدا را شاکرم که توفیق سفر چهارم دولت به مازندران به بنده و اعضای هیات دولت عطا شده است.

وی افزود: استان مازندران دیار مردمان مومن، وفادار، باصلابت و مقاوم در طول تاریخ بوده که با ایمان، عشق، تلاش خستگی ناپذیر، ایستادگی و دفاع از حریم شریف انسانی فرهنگ اسلامی ایران را به درجه تعالی و استقلال رساندند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بخش مهمی از نیازهای اساسی و حیاتی کشور را مردم مازندران تولید می کنند، تصریح کرد: این خطه انسان های بزرگ، عارف و مجاهدی را به ملت ایران ارزانی کرده که  حقیقت اسلام و اسلام ناب را دریافت و از حریم قدسی آن صیانت کردند.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه مردم مازندران سهم عظیمی در صیانت از ارزش های اسلامی و دفاع مقدس داشته اند، یادآور شد: مردم استان مازندران نماد سرسبزی، نشاط و امید ملت هستند.

وی با اشاره به سفر چهارم هیات دولت به مازندران افزود: در این سفر وزرا و معاونان رئیس جمهور به شهرستان های استان رفته و با مردم ملاقات می کنند. در مرکز استان نیز دو کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن تشکیل و پیگیری مصوبات قبلی و بررسی روند کار در جلسات کارگروه و سفر استانی بررسی می شود.

به گزارش مهر، رئیس جمهور قرار است تا ساعتی دیگر در میدان شهدای ساری با مردم استان مازندران دیدار کند.

مازندران 3 میلیون و 40 هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 2049920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha