۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۰

دولت با حضور در استانها الگوی جدید مدیریتی ارائه کرد

دولت با حضور در استانها الگوی جدید مدیریتی ارائه کرد

جویبار - خبرگزاری مهر: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: دولت باحضور در استانها، الگوی جدید مدیریتی ارائه کرده است و تصمیم گیری مدیران در پشت درهای بسته را به صحنه رویارویی و عمل کشانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز درجلسه اداری شهرستان جویبار با بیان اینکه  استان مازندران باوجود میراث فرهنگی کهن ، علمای بزرگ، دانشمندان، نخبگان و فرزانگان فرهیخته ای را به کشور معرفی کرده است، اظهار داشت: مازندران در تعداد افراد نخبه و برتر در بین 31 استان کشور در جایگاه چهارم قرار دارد.

دکترنسرین سلطانخواه بااشاره به اینکه درآخرین المپیاددانشجویی کشور،مازندران درتعدادشرکت کننده رتبه سوم را داشته ،اذعان داشت: این استان در دیگرعرصه ها از جمله در ورزش نیز سرآمد بوده است.

وی سفرهای استانی را ابتکار دولت نهم ودهم دانست و افزود: دولت باحضور در استانها الگوی جدید مدیریتی را ارائه کرده و تصمیم گیری مدیران درپشت درهای بسته را به صحنه رویارویی و عمل کشانده است.

رئیس بنیادملی نخبگان کشور با اشاره به اینکه درسفرهای استانی هیات دولت ،توزیع ثروت و امکانات وخدمت رسانی در بستر مصوبات فراهم شده، اظهار داشت: باتصویب و اجرایی شدن مصوبات مردم از نزدیک شاهدروند پروژه هاخواهندبود و مدیران دستگاههای اجرایی نیز در مسند پاسخگویی به مردم قرارمی گیرند.

سلطانخواه به 137مصوبه مازندران طی سفرهای استانی وزیران اشاره کرد و گفت: در دور اول 89 درصد مصوبات،در دور دوم 86درصد و در دورسوم 65 درصدمصوبات این استان با اعتبارپیش بینی 200میلیاردتومان اجرایی شده است.

معاون علم وفناوری ریاست جمهوری اظهار داشت:دور چهارم سفرهای هیات دولت به استانها،به منظوربررسی ورفع موانع پیش روی موصبات اجراء نشده است.

نسرین سلطانخواه به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت:برای حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات بسترهای لازم و همچنین فضایی پر از آرامش واطمینان برای انتخاب افراد شایسته مهیا شود.

کد خبر 2050399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha