۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۳۵

احمدی نژاد تأکید کرد:

اداره اقتصاد کشور با استفاده از ظرفیتهای کشاورزی و صنعت

اداره اقتصاد کشور با استفاده از ظرفیتهای کشاورزی و صنعت

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس‌ جمهور در جلسه كارگروه‌هاي تخصصي كشاورزي و معادن استان مازندران با بیان اینکه بطور حتم در آينده‌ فشار دشمنان برداشته خواهد شد، گفت: باید به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرد كه با استفاده از ظرفيت‌هاي كشور بويژه در بخش كشاورزي و صنعت و معدن اقتصاد كشور را فارغ از وابستگي به نفت اداره كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد عصر امروز در جلسه كارگروه‌هاي تخصصي كشاورزي و معادن استان مازندران با تقدير از همه كساني كه جهت آباداني كشور تلاش مي‌كنند، گفت: كشاورزان، دامداران، سرمايه‌گذاران در بخش‌هاي صنعت و معدن، خدمات و پشتيباني و ساير دستگاه‌هاي كشور كه مرتبط با كشاورزي و صنعت و معدن هستند، نقش مهمي در توسعه و ايجاد ظرفيت‌هاي لازم براي تقويت اين بخش ايفا مي‌كنند.

رئيس‌جمهور اظهار داشت: امروز فشارها براي ما فرصتي ايجاد كرده كه از آن بايد به نحو احسن استفاده كرد و به قله‌هاي پيشرفت دست يافت.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه معتقدم تنها دو درصد از ظرفيت صنعت و معدن استان مازندران فعال شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد، تصريح كرد: بايد صنايع تبديلي محصولات كشاورزي در اين استان ايجاد و تقويت شود.

رئيس‌جمهور با بيان اينكه بطور حتم در آينده‌ فشار دشمنان برداشته خواهد شد، گفت: حتي در اين شرايط نيز نبايد هدف‌ها را تغيير داد و باید به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرد كه با استفاده از ظرفيت‌هاي كشور بويژه در بخش كشاورزي و صنعت و معدن اقتصاد كشور را فارغ از وابستگي به نفت اداره كرد.

در ادامه اين جلسه پيشنهادات كارگروه كشاورزي در زمينه اختصاص تسهيلات ارزان قيمت براي اجراي طرح‌هاي نيمه تمام، تكميلي و طرح‌هاي كشاورزي، تقويت زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه كشاورزي و تكميل شبكه‌هاي آبياري و زهكشي سدها و ايجاد زمينه‌هاي مناسب براي توسعه توليد و پرورش آبزيان مورد بررسي قرار گرفت.

کد خبر 2050613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha