۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

كاظم زاده:

طرح توزيع اقلام خوراكي با عنوان رحمت در بجنورد اجرا مي شود

طرح توزيع اقلام خوراكي با عنوان رحمت در بجنورد اجرا مي شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح توزيع اقلام خوراكي با عنوان طرح رحمت از هفته آينده در بجنورد آغاز مي شود.

حسین کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز توزيع اقلام خوراكي با تخفيف و نظارت ويژه تحت عنوان طرح رحمت، به منظور تنظيم بازار كالاهاي اساسي در بجنورد خبر داد و افزود: اين طرح از 23 ارديبهشت ماه آغاز مي شود و به مدت 10 روز نيز ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينكه در اين طرح اقلام خوراكي مورد نياز مردم با تخفيف 10 درصدي نسبت به بازار ارائه خواهد شد، اظهار داشت: طرح مذكور در بجنورد در دو محل بازار دائمي اتحاد(مقابل استانداري) و بازار روز امام رضا(ع) واقع در خروجي شرقي بجنورد اجرا مي شود.

كاظم زاده با اشاره به اينكه براي اجراي طرح رحمت در دو مكان فوق الذكر 40 غرفه پيش بيني شده است، اضافه كرد: در اين طرح اقلامي نظير روغن، انواع برنج وارداتي و داخلي، گوشت قرمز و سفيد، قند و شكر، ماكاروني و ... توزيع خواهد شد.

به گفته وي غالب اقلام ارائه شده در طرح رحمت، محصولات توليدي استان بوده و شهروندان در زمان اجراي اين طرح مي توانند در دو نوبت صبح و عصر نسبت به خريد از اين بازارها اقدام كنند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار اين است اين طرح به زودي در ديگر شهرستان هاي استان نيز اجرا شود.

کد خبر 2050300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha