۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۴۸

رئیسی کیا مطرح کرد:

هدفمان قهرمانی در آسیاست/ تغییر نام راه‌آهن هویت را زیر سئوال نمی‌برد

هدفمان قهرمانی در آسیاست/ تغییر نام راه‌آهن هویت را زیر سئوال نمی‌برد

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن یکی از اهداف این باشگاه را قهرمانی در آسیا طی سال‌های آینده عنوان کرد و گفت: یکی از برش های برنامه میان مدت پنج ساله باشگاه عقد قرارداد یکساله با دایی بود که خوشبختانه این مسئله امروز قطعی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق رئیسی کیا که عصر امروز در نشست خبری باشگاه راه اهن سخن می گفت در خصوص برنامه های این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیرو برنامه پنجساله باشگاه که اصل نخست آن ثبات مدیریت و کادر فنی است تا به یکی از اهدافمان که قهرمانی آسیاست برسیم و همچنین در دومین و سومین سال فعالیت در بین چهار تیم برتر لیگ قرار بگیریم، برای سومین سال متوالی آقای دایی قبول کردند با ما همکاری شان را ادامه دهند.

وی افزود: ما مذاکرات خوبی با ایشان انجام دادیم که در نهایت با عقد قرارداد همراه شد. یکی از برش های برنامه میان مدت پنجساله ما تمدید یکساله آقای دایی بود که خوشبختانه این مسئله امروز چهارشنبه انجام شد.

مدیر عامل باشگاه راه آهن اضافه کرد: به خاطر اینکه با موانع و مشکلات سال گذشته روبرو نشویم تصمیم گرفتیم به موقع برنامه های فصل آینده را ببندیم. در این خصوص و برخلاف رویه سالهای گذشته راه آهن که یک هفته مانده به مسابقات تیم را می بست امسال به موقع کارها را آغاز کردیم و فکر می کنم نخستین یا جزو نخستین باشگاه‌هایی باشیم که برنامه‌هایمان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر را تنظیم کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ریزی ها راه آهن را به هدفش که قرار گرفتن در بین چهار پنج تیم اول لیگ است نزدیک می کند، ادامه داد: ما نخستین باشگاه به واقع خصوصی ایران هستیم که خوشبختانه برنامه های خود را برای سال آینده تدوین کرده ایم. تیم دایی امسال نسبت به فصل گذشته سه پله صعود داشت و فارغ از نتیجه آخرین بازی سه امتیاز از فصل گذشته بیشتر به دست آورد که در تاریخ باشگاه راه آهن بی سابقه بوده است. امیدواریم امسال رتبه مان هم دو سه پله بالاتر از فصل گذشته شود.

رئیسی کیا با تاکید بر اینکه با برنامه های درازمدت در عرصه ورزش می خواهد در بخش باشگاه داری و داشتن تیم سرآمد به اهدافش برسد، یادآور شد: در طرح نظام جامع باشگاه داری نمایندگان مجلس همکاری خوبی با ما داشتند و بخش دولتی هم انگیزه بالایی دارد که زودتر وارد عرصه خصوصی شود. امیدوارم در این زمینه هم قدم های خوبی برداشته شود.

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه این باشگاه تصریح کرد: ورزشگاهی که فصل گذشته آن را در نظر گرفتیم طرف حساب ما شهرداری بود. تا نقطه عقد قرارداد هم پیش رفتیم اما ابتدا قرار بود آن ورزشگاه اسفند 91 به ما تحویل داده شود و در مرحله دوم زمان تحویل خرداد سال جاری اعلام شد اما الان صحبت از واگذاری آن در مهرماه است و ما ترجیح دادیم در آن مقطع از ورزشگاه استفاده نکنیم. چند مجموعه در تهران و یا دورتر را بررسی کردیم و به محض قطعی شدن اخبار آن را در رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن همچنین افزود: البته با توجه به محدودیت های فصل گذشته و اصرار ما به حفظ میزبانی راه آهن در رقابت با تیم های مطرح تهرانی اگر در استادیوم هایی که در نظر داریم این مسئله به خطر بیفتد این پیگیری ها دیگر فایده ای ندارد.

وی در خصوص نام باشگاه هم اظهار داشت: گزینه اول ما سورینت بوده که سایت ماهم به این نام است البته نوسازی برند یک شبه اتفاق نمی افتد. ما معتقدیم حفظ نام راه آهن هیچ دلیلی ندارد زیرا نه اسم آن بوده و نه زیباست. اینکه از سرمایه گذاری ما راه آهن که در اختیار بخش دولتی است استفاده کند بهره ببرد توجیه منطقی اقتصادی، فنی، ورزشی ندارد.

رئیسی کیا خاطرنشان کرد: کارشناسی روی تغییر نام باشگاه صورت گرفت. آنچه مسلم است دیگر نام این باشگاه راه آهن نیست ولی هنوز نام آن قطعی نشده است.

وی در این خصوص که تغییر نام هویت باشگاه را زیر سئوال نمی برد اظهار داشت: تغییر نام تاج به استقلال و پگاه به داماش مگر اعتبار این دو باشگاه را زیر سئوال برد؟ قطعا اگر نام راه آهن به سورینت تغییر کند اعتبار آن زیر سئوال نمی‌رود.

مدیر عامل راه آهن در پایان گفت: هنوز نشانه ها و اعتبار راه آهن که کاپ ها و مدارک لازم برای اثبات قدمت 75 ساله آن است به ما ارائه نشده. البته مسئولان راه آهن به ما اعلام کردند در این خصوص مدارکی ندارند که به ما بدهند که این بحث دیگری است.

کد خبر 2050536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha