۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

«عصر فریب» به بازار کتاب آمد/

انتشار دیرهنگام نظرات البرادعی درباره موضوع هسته‌ای ایران در یک کتاب

انتشار دیرهنگام نظرات البرادعی درباره موضوع هسته‌ای ایران در یک کتاب

کتاب «عصر فریب» شامل خاطرات محمد البرادعی؛ مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در 13 فصل منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب عصر فریب شامل خاطرات محمد البرادعی؛ با ترجمه  فیروزه درشتی و در 352 صفحه به نمایشگاه کتاب تهران رسید.

این خاطرات که در برگیرنده دست نوشته‌های سه دوره ریاست البرادعی بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است؛ بیش از هرچیز نمایش تلاش‌های وی در راه خلع سلاح هسته‌ای و همزمان بهره‌برداری صلح آمیز همه کشورهای عضو آژانس از انرژی هسته‌ای است.

البرادعی به طور خاص در 4 فصل از 13 فصل کتاب به موضوع ایران پرداخته است. وی با صداقتی قابل تقدیر به مشکلاتی که غربی‌ها بر سر راه ورود ایران به کلوپ کشورهای صاحب فناوری هسته‌ای ایجاد کرده‌اند؛ اشاره کرده و با شجاعت از فشارها، دخالت‌ها و سیاسی کاری‌های آمریکا در این پروسه پرده بر می‌دارد.

این کتاب که اردیبهشت سال گذشته (2012 میلادی) و توسط انتشارات «بلومزبری» منتشر شده بود؛ اکنون با قیمت 11 هزار تومان در غرفه انتشارات موسسه ایران واقع در راهروی 9 سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره)، محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، قابل خریداری است.

کد خبر 2050744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha