۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱

تشكل‌هاي مذهبي بانوان قم:

هتك حرمت مزار حجر بن عدي قابل چشم پوشي نيست

هتك حرمت مزار حجر بن عدي قابل چشم پوشي نيست

قم - خبرگزاري مهر: تشكل‌هاي مذهبي بانوان استان قم با صدور بيانيه‌اي، هتك حرمت مزار حجر بن عدي را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين بيانيه آمده است: حرکت اخیر تروریست‌های وابسته به آمریکا و صهیونیست‌های جنایت پیشه در هتک حرمت مزار صحابی گرانقدر پیامبر اسلام(ص) و یار باوفای امیرالمؤمنین(ع)، قابل اغماض و چشم پوشی نیست و قلوب همه انسان‌های آزاده، حق طلب را جریحه دار كرد.

در ادامه اين بيانيه تصريح شده است: این هتک حرمت برخلاف تصور کوردلان نه تنها باعث حرمت شکنی به اسلام و اهل بیت(ع) نشد، بلکه باعث استحکام و سربلندی اسلام ناب شد، که با گذشت قرون متمادی از شهادت این صحابی عالیقدر هنوز پیکر پاک و مطهرشان تازه باقی مانده است.

در اين بيانيه آمده است: آمریکا و اسرائیل و ایادی آنان بر این باورند که با این اقدامات فجیع می‌توانند انوار تابناک اسلام را در جهان خاموش كنند اما زهی خیال باطل که انجام این امور نه تنها نور اسلام اصیل را خاموش نمی‌کند بلکه کمک به گسترش و شناسایی هر چه بیشتر مکتب اسلام و اهل بیت(ع) به جهانیان می‌شود.

امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، بانوان فرهیخته، مبلغات، مداحان و مسؤلان هیئات مذهبی شهر مذهبی قم جنایت گروه‌های تکفیری و وهابی در تخریب آرامگاه مطهر جناب حجر بن عدی صحابی بزرگ رسول خدا(ص) و حضرت علی (ع) را محکوم می‌كند و نابودی  سران کفر و الحاد را از خداوند متعال خواستار است.
 

کد خبر 2050824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha