۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۲

در راهپیمایی امروز:

شعار مرگ بر وهابیت در اراک طنین انداز شد

شعار مرگ بر وهابیت در اراک طنین انداز شد

اراک - خبرگزاری مهر: نمازگزاران اراکی ظهر امروز توهین به صحابه پیامبر(ص) و یار وفادار امام علی (ع) را محکوم کردند و این راهپیمایی شعار مرگ بر وهابیت را در اراک طنین انداز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  مردم خداجوی و دوستدار اهل بیت از کارمند و پیر و جوان تا مدیران ارشد و میانه استان پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به هتك حرمت حجر بن عدی صحابه پیامبر(ص) راهپیمایی كردند.

این راهپیمایان نمازگزار در مسیر مصلی اراک با سردادن شعارهای 'مرگ بر وهابیت'، 'مرگ بر اسراییل' و 'مرگ بر آمریكا' انزجار خود را از جنایت تخریب مقبره صحابه رسول الله (ص) را اعلام كردند.

در این راهپیمایی که مقدمه ای برای آمادگی هرچه بیشتر ملت مسلمان درآستانه ماه رجب و حضور در عرصه انتخابات است اقدام شیطانی وهابیت سلفی در هتک حرمت به صحابی پیامبر اکرم در حومه دمشق را محکوم شد.

گفتنی است امامان جمعه، مدیران حوزه های علمیه و روسای دانشگاه ها و مسوولان فرهنگی استان مركزی با صدور بیانه ای هتك حرمت به مقبره حجربن عدی را محكوم كردند.

مدیران حوزه های علمیه در بیانیه آورده اند: تعرض و هتك حرمت به ساحت صحابه والامقام پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) جناب حجربن عدی موجب اندوه و مصیبت جهان اسلام و همه عدالتخواهان عالم شد.

در این بیانه اضافه شده است: بدون شك این جنایت بزرگ توسط وهابیت خبیث با همكاری و حمایت استكبار جهانی و صهیونیست های جنایتكار شكل گرفته است.

در این بیانیه خاطر نشان شد: ما ضمن تسلیت این مصیبت جانسوز به حضرت بقیه الله ( عج ) و تمامی مسلمانان جهان این اقدام را به شدت محكوم نموده و خواستار وحدت جهان اسلام و موضع گیری سراسری مسلمین در برابر این اقدام نابخردانه و دردناك می باشیم.

امامان جمعه تاکید کردند: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی گشوده می شود و اثبات خواهد شد كه نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم دشمنی های مداوم استكبار جهانی بیش از همیشه از پشتوانه مردمی برخوردار است.

کد خبر 2051540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha