۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۵۶

سلاح ورزی خبر داد:

همایش "راهکارهای عملی تحقق حماسه‌ اقتصادی" در لرستان برگزار می شود

همایش "راهکارهای عملی تحقق حماسه‌ اقتصادی" در لرستان برگزار می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از برگزاری همایش "بررسی راهکارهای عملی تحقق حماسه‌ اقتصادی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح‌ورزی ظهر پنج شنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: این همایش با همکاری دفتر نماینده‌ ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همایش "بررسی راهکارهای عملی تحقق حماسه‌ اقتصادی" روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه سالجاری ساعت 9 صبح در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار خواهد شدو

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به اقتصاد در شرایط کنونی و همچنین تأکیدی که از سوی مقام معظم رهبری در همین زمینه وجود دارد، افزود: بدون شک اولین گام در تحقق یافتن شعار امسال و هر برنامه‌ی دیگری، بررسی راهکارهای عملی و البته منطقی آن است که در همین راستا همایش مذکور برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: خوشبختانه نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه‌ خرم‌آباد هم دغدغه‌های اقتصادی دارند که تألیف آثاری در این زمینه از سوی ایشان به خوبی نشان‌دهنده‌ این حساسیت است و همین مسئله باعث گردید تا در اجرای این همایش از همکاری و همراهی مفید ایشان هم بهره‌مند شویم. 

سلاح‌ورزی با تأکید بر ضرورت همکاری همگانی برای خلق حماسه‌ اقتصادی گفت: بدون شک استفاده از نظرات و دیدگاه‌های متخصصان و آگاهان به حوزه‌ اقتصاد برای رسیدن به اهدافی که در همین حوزه تبیین شده‌ است، گام بزرگی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد افزود: از جمله مهمانان و سخنرانان این همایش می‌توان به سیده‌فاطمه مقیمی اشاره کرد که به عنوان بانوی برتر کارآفرین جهان اسلام انتخاب شده‌اند.

کد خبر 2051078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha