۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

شیران در گفتگو با مهر:

نائب قهرمانی سپاهان به ذوب‌آهن کمک می‌کند/ فصل آینده یک تیم مدعی خواهیم بود

نائب قهرمانی سپاهان به ذوب‌آهن کمک می‌کند/ فصل آینده یک تیم مدعی خواهیم بود

اصفهان- خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد بازی روز جمعه این تیم مقابل ملوان گفت: بازی حساس و سرنوشت سازی را مقابل ملوان پیش رو خواهیم داشت ولی از طرف دیگر پیروزی سپاهان و نائب قهرمانی این تیم به ما کمک بزرگی خواهد کرد.

داوود شیران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث 16 تیمی شدن لیگ برتر قطعی شده است و ما باید در هفته آخر این مسابقات بقاء خود در لیگ را تضمین کنیم. بازی تیم ما با ملوان در انزلی بازی حساسی برای ما خواهد بود، اما موضوع مهمتر بازی سپاهان با آلومنیوم در اصفهان می باشد که بسیار برای ما دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: ما امیدوار هستیم سپاهان به مانند همیشه که باعث افتخار اصفهان بوده است این بار نیز به نائب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند زیرا این اتفاق به نفع ما نیز خواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد شرایط فصل آینده این تیم گفت: در فصل آینده با حضور سعد محمدی که دیدگاه خوبی نسبت به ورزش و آشنایی خوبی نیز با رشته فوتبال دارند، یک تیم قوی و خوب خواهیم بست.

وی افزود: در این فصل ذوب آهن شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت که با گذراندن این شرایط بحرانی در فصل آینده تیم ذوب آهن واقعی را خواهیم دید و قطعا در فصل آینده یک تیم مدعی خواهیم بود.

 

کد خبر 2051269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha