۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۴۲

حواشی سپاهان – آلومینیوم

تماشاگران سپاهان خواستار حضور سوکای در زمین شدند/ کری‌خوانی برای فردوسی‌پور

تماشاگران سپاهان خواستار حضور سوکای در زمین شدند/ کری‌خوانی برای فردوسی‌پور

اصفهان - خبرگزاری مهر: تماشاگران تیم سپاهان در دقیقه 70 مسابقه سپاهان و آلومینیوم و زمانیکه بازی با تساوی در جریان بود، از سرمربی سپاهان خواستند که جواهیر سوکای را به زمین بفرستد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* رادومیر جالوویچ، مهاجم مونته‌نگرویی سپاهان در دقیقه 53 بازی به دلیل خطای دروازه‌بان آلومینیوم یک پنالتی برای تیمش گرفت که خلعتبری این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

* رضا ناصحی، مدافع سابق سپاهان که در ترکیب این تیم اصفهانی نتوانست آنچنان به میدان برود، امروز در ترکیب تیم آلومینیوم مقابل تیم سابقش به میدان می‌رفت.

* هواداران سپاهان استقبال مناسبی از این مسابقه به عمل آورده بودند و نزدیک به 5 هزار تماشاگر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

* در یکی از صحنه‌ها که از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد، محمدرضا خلعتبری اعتراض بسیاری به صحنه مشکوک آفساید داشت و به داور اعتراض کرد.

* بین دو نیمه ترانه‌های قهرمانی سپاهان از سوی خواننده‌های اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اجرا شد.

* تماشاگران سپاهان بعد از اخراج حاج‌صفی از این مسابقه شعارهایی علیه داور مسابقه سر دادند و به قضاوت این داور اعتراض کردند.

* تجلیل از تیم نوجوانان سپاهان بین دو نیمه که قهرمان رقابت‌های کشوری شده بودند و همچنین تجلیل از تیم نونهالان سپاهان که نایب قهرمانان مسابقات لیگ شده بود، از دیگر حواشی این مسابقه به شمار می‌رفت.

* بنری در جایگاه تماشاگران سپاهان نصب شده بود که در آن خطاب به عادل فردوسی‌پور اینگونه نوشته شده بود: 90 ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم!

* ابراهیمی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برای تماشای این بازی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بود و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. همین مسئله باعث شد برخی خبرنگاران از او که یک بار حکمش برای سرپرستی هیئت فوتبال استان اصفهان صادر شده بود، به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان نام ببرند.

* از دقیقه 70 مسابقه تماشاگران جواهیر سوکای را تشویق کردند و خواستار حضور این بازیکن در زمین شدند؛ زلاتکو کرانچار هم چند دقیقه بعد به این خواسته هواداران پاسخ داد و سوکای را به زمین فرستاد.

این دیدار تا دقیقه 75 با نتیجه تساوی دو بر دو در جریان است.

کد خبر 2051626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha