۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۹

صادقیان در گفتگو با مهر:

سپاهان می تواند به ذوب آهن کمک کند/ الویتم ذوب‌آهن است

سپاهان می تواند به ذوب آهن کمک کند/ الویتم ذوب‌آهن است

اصفهان- خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب آهن در مورد بازی مقابل ملوان گفت: تیم ما با روحیه ای که در بازی مقابل نفت آبادان به دست آورده است برای پیروزی به انزلی می رود و امیدوار هستیم که با هر 3 امتیاز به اصفهان بازگردیم اما سپاهان نیز می‌تواند با پیروزی مقابل آلومینیوم به ما کمک کند.

 

پیام صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم ما به برد در این مسابقه احتیاج دارد زیرا با مساوی نیز با توجه به امتیاز تیم آلومنیوم احتمال سقوط تیم ذوب آهن وجود دارد. ما با انگیزه صد درصد و با روحیه بالا برای یک برد شیرین مقابل ملوان بازی خواهیم کرد.

وی در مورد صحبت بازیکنان سپاهان که گفته اند اول برای نایب قهرمانی خود و بعدا برای بقای تیم ذوب آهن مقابل آلومنیوم به میدان می روند بیان داشت: سپاهان حتما همه تلاش خود را خواهد کرد زیرا ذوب آهن تیم شهر اصفهان است و یک بار با پیروزی راه آسیایی شدن را برای سپاهان باز کرده است و سپاهان این بار می تواند به ذوب آهن کمک کند تا در لیگ برتر باقی بماند.

مهاجم تیم ذوب آهن در مورد تیم فصل آینده خود گفت: در حال حاضر همه فکر من مشغول بازی روز جمعه و باقی ماندن ذوب آهن در لیگ برتر است و در حال حاضر تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام.

وی ادامه داد: اولویت اول من بازی در ذوب آهن می باشد زیرا من چندین سال در این تیم بازی کرده ام و در این تیم احساس راحتی می کنم  و اگر این تیم در لیگ برتر بماند و با این تیم به توافق برسم قطعا اولویت اول من این تیم خواهد بود در غیر این صورت به گزینه های دیگر فکر خواهم کرد.

صادقیان در مورد هواداران این تیم اظهار داشت: هواداران ذوب آهن تا جایی که می توانسته اند همیشه از تیم خود حمایت کرده اند، اما انتظار ما از این هواداران و لیدر ها خیلی بیشتر از این بود است، زیرا وظیفه لیدر آوردن هوادار به ورزشگاه و هدایت آنها برای حمایت از تیم می باشد، اما در کل از هوادارانی که همیشه ما را حمایت کرده اند تشکر می کنم.

وی در مورد پیروزی تیم سپاهان گفت: من از طرف خود به همه بازیکنان و هواداران سپاهان این قهرمانی را تبریک می گویم. واقعا قهرمان شدن در تهران با آن شرایطی که برای پرسپولیس مهیا شده بود بسیار سخت بود که سپاهان توانست از پس این شرایط بر آید و به این قهرمانی با ارزش دست پیدا کند. نه من بلکه همه اصفهانی ها به عنوان یک اصفهانی از قهرمانی تیم شهرمان بسیار خوشحال شدیم.

مهاجم تیم ذوب آهن در پایان بیان داشت: برای ماندن در لیگ برتر همه چیز دست خودمان است و ما میتوانیم با برد در بازی آخر بقاء خود را در لیگ تضمین کرده و کار را به اما و اگر واگذار نکنیم.

کد خبر 2050948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha