۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۱

خسرو ابراهیمی در گفتگو با مهر:

خیلی‌ها منتظر ناکامی ذوب‌آهن بودند/ بدون نیاز به کمک تیمی، به پلی‌آف رسیدیم

خیلی‌ها منتظر ناکامی ذوب‌آهن بودند/ بدون نیاز به کمک تیمی، به پلی‌آف رسیدیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ابراز رضایت از اینکه تیم فوتبال این باشگاه به بازی پلی‌آف رسید، گفت: در این مدت خیلی‌ها انتظار می‌کشیدند ذوب‌آهن به پلی‌آف نرسد.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی ذوب‌آهن اصفهان برابر ملوان بندرانزلی و صعود به دیدار پلی‌آف ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مدت خیلی‌ها انتظار می‌کشیدند ذوب‌آهن به پلی‌آف نرسد اما خوشبختانه با پیروزی برابر ملوان، توانستیم به این بازی برسیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه ذوب‌آهن در بازی پلی‌آف هم بتواند به موفقیت رسیده و حضورش در سیزدهمین دوره لیگ برتر را قطعی کند، افزود: البته ما از تیم همشهری خود سپاهان انتظار بیشتری داشتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا از توقف خانگی سپاهان برابر آلومینیوم ناراحت هستید؟، خاطرنشان کرد: ما از قهرمانی سپاهان در جام حذفی بسیار خوشحال شدیم و حتی برای آنها پیام تبریک و گل هم فرستادیم.

ابراهیمی در پایان همچنین گفت: الان هم بسیار خوشحال هستیم که بدون احتیاج به تیم دیگری به پلی‌آف رسیدیم.

تیم فوتبال ذوب‌‎آهن اصفهان در هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق شد در انزلی مقابل ملوان به پیروزی دست یافته و با قرار گرفتن در رده چهاردهم لیگ برتر، ضمن جلوگیری از سقوط مستقیم خود به دسته اول، به بازی پلی‌آف لیگ برتر راه یابد.

کد خبر 2052248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha