۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۵

احتمال ساخت مینی‌سریال "24" قوت گرفت

احتمال ساخت مینی‌سریال "24" قوت گرفت

در حالی که مساله ساخت فیلم "24" منتفی شده بود این روزها خبر می‌رسد که ممکن است مینی‌سریال "24" که به نوعی دنباله سریال معروف قبلی است، ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، این خبر می تواند برای خود کیفر ساترلند هم خبر خوبی باشد چون پنج شنبه اعلام شد آخرین سریال تلویزیونی‌اش "Touch" توسط فاکس کنسل شده است و حالا خبر می‌رسد که "24" ممکن است به عنوان یک مینی‌سریال محدود به تلویزیون بازگردد.

در حالیکه نقشه‌های ساخت فیلم سینمایی "24" انجام نشدنی به نظر می‌رسید، رییس و گرداننده قدیمی این سریال معروف یعنی هاوارد گوردون که در حال حاضر بر روی مجموعه "Homeland" کار می‌کند، این ایده را به شبکه فاکس منتقل کرده که "24" را به عنوان یک مینی‌سریال بازگردانند.

داستان این سریال ظاهرا زمان داستان را به قسمت اول بازمی‌گرداند و دنباله داستان فصل هشتم نخواهد بود. هیچ چیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما ساترلند در حال مذاکره برای ایفای نقشش به عنوان جک باور است و این امید وجود دارد که افراد دیگری هم نقششان را تکرار کنند. دختر جک یعنی کیم (الیشا کاتبرت) ظاهرا علاقه‌ای به بازگشت ندارد.

در حالی که فیلم "24" شانس خوبی برای ساخته شدن داشت اما ساخته نشد، اکنون به بازگشت آن در قالب یک مجموعه کوچک نیز نمی‌توان خیلی امیدوار بود. با این حال همراهی سازنده اصلی سریال یعنی هاوارد گوردون شانس ساخته شدن این مینی سریال را بسیار بالا می برد.

کد خبر 2051386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha