۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

آيت الله ناصري:

تنها راه نجات مسلمين از گرفتاري‌ها اتحاد است/ شيعه و سني دست دوستی به سوي يهود دراز نمي‌كنند

تنها راه نجات مسلمين از گرفتاري‌ها اتحاد است/ شيعه و سني دست دوستی به سوي يهود دراز نمي‌كنند

يزد - خبرگزاري مهر: امام جمعه يزد گفت: تنها راه نجات مسلمين از گرفتاري هايي كه آمريكايي ها و اسرائيلي ها براي آنها ايجاد كرده اند، اتحاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد با اشاره به تلاش هاي دشمن به ويژه اسرائيلي‌ها براي ايجاد اختلاف ميان اهل سنت و تشيع اظهار داشت: اسرائيل و آمريكا براي ايجاد اختلاف بين مسلمانان به دنبال راه هاي مختلف هستند و در اين ميان تلاش كردند طالبان را علم كنند اما طالبان موي دماغ خودشان شد.

وي افزود: دشمن مي خواهد تفكري را جا بياندازد كه يهود بهتر از شيعه است و با يهودي ها مي توان كنار آمد اما با شيعيان نمي شود.

شيعه و سني دست دوستی به سوي يهود دراز نمي‌كنند

ناصري تاكيد كرد: در حاليكه شيعه و سني بدون مشكل در كشور در كنار هم زندگي مي كنند و مشكلي با يكديگر ندارند كه حال بخواهند به سوي يهود دست دراز كنند.

وي بيان كرد: برخي علماي اهل سنت نيز تحت تاثير قرار گرفته و فتواهاي مختلف صادر مي كنند اما آنها بايد مطلع باشند كه ذات يهود به نحوي است كه به خود آنها هم رحم نمي كند و به محض اينكه به هدفش كه همان اختلاف افكني است، برسد، برنامه اي براي از ميان برداشتن آنها مي چيند.

امام جمعه يزد تاكيد كرد: اكنون تنها راه نجات مسلمين از گرفتاري هايي كه آمريكايي ها و اسرائيلي ها براي آنها ايجاد كرده اند، اتحاد است.

وي افزود: دشمن ما را احاطه كرده و بايد تلاش كنيم خدعه ها و نيرنگهاي او را به خودش باز گردانيم.

دشمن در تلاش براي اختلاف ميان شيعه و سني است

ناصري يادآور شد: دشمن اكنون مقدسات را نشانه گرفته و با استفاده از آن و با جريحه دار كردن قلوب مسلمين، تلاش مي كند شيعه و سني را نسبت به يكديگر بدبين كند.

وي تصريح كرد: اگر مسلمين اكنون با يكديگر به اتحاد نرسند و حركتهاي وحشيانه دشمنان اسلام را محكوم نكنند، دشمن هر روز جسورتر مي شود بنابراين بايد از اقدامات او جلوگيري شود.

ناصري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به در پيش رو بودن انتخابات عنوان كرد: انتخابات مهمترين رويداد سياسي كشور در سال جاري است و مردم بايد دقت كنند افرادي را انتخاب كنند كه عاقل و توانمند، داراي روحيه انقلابي و ... باشد.

وي افزود: اكنون در همه جاي دنيا افراد مختلفي مملكت داري مي كنند اما در كشور ما مملكت داري بايد بر اساس منطق شيعه با حفظ اسلام و آرمانها و ارزشهاي اسلامي باشد.

کد خبر 2051497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha