۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

آيت الله ناصري:

حضور مردم در انتخابات كمك به بقاي كشور و اسلام است

حضور مردم در انتخابات كمك به بقاي كشور و اسلام است

يزد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، حضور پرشكوه مردم در انتخابات 24 خرداد ماه را كمك به بقاي كشور، انقلاب و اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد با بيان اينكه شركت در انتخابات يك وظيفه و تكليف براي تك تك افراد جامعه است، اظهار داشت: شركت گسترده در انتخابات، نااميدي دشمنان و خنثي سازي توطئه هاي آنها را به دنبال دارد.

وي افزود: دشمن به دنبال كوچكترين چالش در انتخابات 24 خرداد است تا آن را در بوق و كرنا كند و كوچكترين ضعف و مشكل در اين راستا، ملت ايران را دشمن شاد مي‌كند.

ناصري با اشاره به تاييد صلاحيت ها كه در هفته گذشته اعلام شد، عنوان كرد: شوراي نگهبان اگر توصيه‌اي مي‌كند يا مصلحتي را مي‌بيند، بايد به تشخيص آنها احترام بگذاريم و اگر قرار باشد به اين تشخيص قانوني توجه نكنيم، همه چيز به هم مي ريزد.

كانديداها اجازه تعرض و هتك حرمت به رقباي خود را به هيچكس ندهند

وي تاكيد كرد: كانديداهاي رياست جمهوري و طرفداران آنا بايد ضمن رعايت احترام نسبت به يكديگر، مقام و منزلت هم را حفظ كنند و اجازه ندهند هيچ تعرض و هتاكي نسبت به رقباي آنها اتفاق بيفتد.

امام جمعه يزد، بر شركت گسترده مردم در انتخابات تاكيد كرد و افزود: در انتخابات نبايد از مسير اخلاق و اسلام خارج شويم و تنها بايد افرادي را كه مدنظر و مورد علاقه هستند را حمايت كنيم.

شكست حصر خرمشهر تمام تحليلگران دنيا را انگشت به دهان گذاشت

ناصري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شكست حصر خرمشهر اظهار داشت: دشمن براي فتح خرمشهر برنامه ريزي هاي بسياري كرده بود و تحليلگران نظامي به هيچ وجه گمان نمي كردند كه اين طرح با شكست مواجه شود اما شكست حصر خرمشهر، تمامي تحليلگران نظامي دنيا را انگشت به دهان گذاشت.

وي افزود: فتح خرمشهر با دژ محكمي كه صدام با چند صد هزار نيرو و تانك و توپ و هواپيما ايجاد كرده بود، كاري غيرممكن بود اما اين غيرممكن به دست رزمندگان سلحشور ممكن شد.

ناصري تاكيد كرد: رشادت‌هاي رزمندگان اعم سپاهي و بسيجي و ارتشي هرگز نبايد فراموش شود و هميشه بايد چراغ راه مردم و مسئولان باشد.

حضرت علي (ع) سلسله جنبان علوم مختلف است

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك ولادت حضرت علي (ع)، اظهار داشت: حضرت علي (ع) يار و ياور و همراه هميشگي پيامبر بود و ايشان آنقدر به پيامبر نزديك بود كه وقتي بر پيامبر وحي نازل مي‌شد، حضرت علي (ع) متوجه مي‌شد.

ناصري تصريح كرد: خداوند متعال هرچه به پيامبر عطا كرده بود، به حضرت علي (ع) نيز عطا فرمود و تنها نبوت را منحصر به حضرت محمد (ص) كرد و در عوض ولايت را بر عهده حضرت علي (ع) گذاشت.

وي يادآور شد: همه علماي عالم، شاگرد حضرت علي (ع) هستند و آنچه از محتواي علمي دارند، از بركت و علم اميرالمومنين است و حضرت علي (ع) سلسله جنبان علوم مختلف است.

کد خبر 2061785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha