۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

آذرنیا:

نایب قهرمانی حاصل کار جعفری و تونی بود/ فضای کار کردن برای مربیان بومی فراهم نیست

نایب قهرمانی حاصل کار جعفری و تونی بود/ فضای کار کردن برای مربیان بومی فراهم نیست

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صعود دوباره به لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی برای دومین سال متوالی حاصل تلاش آقای محمد حسین جعفری و تونی اولیویرا در طول فصل بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آذرنیا شامگاه جمعه در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران تبریزی اظهار داشت: نگران این بودم که تیم پرسپولیس با چهره متفاوت برابر ما حاضر خواهد شد چراکه آنها چند بازیکن اصلی خود را به همراه نداشتند اما من شناخت کافی از تفکرات دوست خوبم یحیی گل محمدی داشتم و خوشحالم که توانستیم در این بازی خوب عمل کرده و صاحب سه امتیاز شویم.

وی با تقدیر از حضور هواداران در دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، یادآور شد: من دست تک تک هواداران تیم تراکتورسازی را می بوسم که حتی زمان گرم کردن تیم هم بازیکنان را تشویق کردند و خوشحالم که آقای تونی هم تشویق شد و حداقل به من آذرنیا توهین نشد.

سرمربی موقت تراکتورسازی با اشاره به اتمام قرارداد خود با این تیم گفت: قرارداد من از امروز دیگر تمام شده و امیدوارم وضعیت مدیریت باشگاه تراکتورسازی هرچه زودتر مشخص شود، همچنین با آقای زینی زاده سرپرست باشگاه صحبت کردم تا سرمربی تیم را نیز هرچه زودتر انتخاب کند تا تمرینات بموقع شروع شود.

وی ادامه داد: از بازیکنان خوب تیم تراکتورسازی باید قدردانی کنم که در دو دیدار پایانی تیم در لیگ برتر واقعا تلاش زیادی کردند تا ما با خاطره ای خوش و کسب عنوان نایب قهرمانی از لیگ دوازدهم خداحافظی کنیم. در دو بازی که سرمربی تیم تراکتورسازی بودم، کار خاصی نکردم و فقط تلاش کردم تا روحیه و حس جنگندگی بازیکنان تیم را افزایش دهم.

آذرنیا تصریح کرد: واقعا می گویم که من نقش خاصی در موفقیت اخیر تراکتورسازی نداشتم و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ و صعود به لیگ قهرمانان آسیا حاصل تلاش آقای جعفری مدیرعامل سابق باشگاه و همچنین آقای تونی و همکارانش در طول فصل جاری بود و من امیدوارم هر مربی که برای فصل آینده تیم تراکتورسازی انتخاب شود، بتواند این تیم را در لیگ برتر قهرمان کند.

سرمربی موقت تراکتورسازی که به گفته خودش توقع سرمربیگری دائم این تیم را ندارد، عنوان کرد: در تبریز فضا برای کار کردن مربیان بومی اصلا وجود ندارد و در اینجا اگر یک مربی غیر بومی بیاید کار کند، همه امکانات برایش فراهم است و بیشتر از مربیان بومی با انها مدارار می شود.

وی افزود: من در این دوهفته هم بخاطر صداقتی که داشتم وارد کارزار سخت شدم و اگر به تیم آلومینیوم هرمزگان در بازی هفته قبل می باختم، قطعا فدا می شدم و در واقع مربیان بومی فدا می شدند. از طرف مربیان بومی اعلام می کنم که فضا در فوتبال تبریز برای ما فراهم و مناسب نیست.

تیم تراکتورسازی عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توانست تیم پرسپولیس تهران را با نتیجه سه بر یک شکست داده و برای دومین سال متوالی عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را به نام خود ثبت کند.

کد خبر 2051779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha