۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

هواداران تراکتورسازی جشن نایب قهرمانی راه انداختند/ تشویق استاندار و تونی اولیویرا

هواداران تراکتورسازی جشن نایب قهرمانی راه انداختند/ تشویق استاندار و تونی اولیویرا

تبریز – خبرگزاری مهر: هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار برابر پرسپولیس بارها سرمربی پرتغالی سابق تیمشان را تشویق کردند تا دوباره علاقه خود را به تونی اولیویرا نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران حواشی جالبی اتفاق افتاد که تشویق تونی اولیویرا در اغلب دقایق بازی از جالب ترین این حاشیه ها بود.

بیگی استاندار ورزشدوست آذربایجان شرقی در بین دو نیمه به شدت مورد تشویق هواداران تراکتورسازی قرار گرفت. تراکتوری ها با شعار های "بیگی اولیویرا" خواستار بازگشت سرمربی پرتغالی به جمع تراکتورسازان بودند.

بازی بسیار ضعیف محمد ابراهیمی در دیدار با پرسپولیس که توام با از دست دادن چند موقعیت گل بود، باعث عصبانیت هواداران تراکتورسازی شد تا آنها دیگر صبرشان سر امده و خواستار تعویض این مهاجم شوند.

سید مهدی سید صالحی زننده گل اول تراکتورسازی به پرسپولیس در دقیقه 81 جای خود را به گیلسون سوارز داد اما بهترین گلزن تراکتورسازان موقع تعویض حرکات جالبی انجام نداد و نتوانست ناراحتی اش از تعویض را پنهان کند. جالب اینکه جانشین سید صالحی 10 دقیقه پس از ورودش به زمین گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

این در شرایطی بود که جواد کاظمیان موقع تعویض در دقیقه 88 به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و این بازیکن نیز به احساسات دوستداران تراکتورسازی پاسخ داد.

هواداران تراکتورسازی که در طول فصل علاقه خاصی نسبت به تونی اولیویرا پیدا کرده بودند، در آخرین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ دوازهم بارها نام این سرمربی پرتغالی را صدا زدند تا به نوعی از زحمات وی در طول فصل قدردانی کنند.

البته هواداران تراکتورسازی بازیکنان حاضر در میدان را نیز بارها تشویق کردند که در این بین سهم حبیب گردانی، مرتضی اسدی، فردین عابدینی، مهدی ثابتی، جواد کاظمیان و سید مهدی سید صالحی از بقیه بیشتر بود.

هواداران تراکتورسازی در بین دو نیمه و هنگام تعویض های تیم پرسپولیس، شیرینی سرپرست این تیم را به شکلی خاص تشویق می کردند. در این بین یحیی گل محمدی سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس نیز به واسطه حضور در تیم تراکتورسازی در اواخر دهه هفتاد، بارها مورد تشویق سکونشینان قرار گرفت.

در بین دو نیمه این دیدار سرودهای مختلفی که برای تیم تراکتورسازی خوانده شده به تماشاگران حاضر در ورزشگاه از طریق بلندگوها پخش شد.

هواداران تیم تراکتورسازی از بابت کسب عنوان مجدد نایب قهرمانی و همچنین آسیایی شدن دوباره در خیابان های اطراف ورزشگاه و حتی در داخل شهر به شادی و خوشحالی پرداختند.

کد خبر 2051793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha