۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

تير ماه سال جاري/

هشتمين نمايشگاه تجاري ايران با محوريت خراسان شمالي در بيشكك برگزار مي شود

هشتمين نمايشگاه تجاري ايران با محوريت خراسان شمالي در بيشكك برگزار مي شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: تير ماه سال جاري هشتمين نمايشگاه تجاري جمهوري اسلامي ايران با محوريت خراسان شمالي در بيشكك؛ پايتخت قرقيزستان برگزار مي شود.

محمد صمدي در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام برگزاري هشتمين نمايشگاه تجاري ايران با محوريت خراسان شمالي در بيشكك؛ پايتخت قرقيزستان در تير ماه سال جاري، افزود: توافقات لازم براي برگزاري اين نمايشگاه با مسئولين قرقيزستاني انجام شده و بر اساس برنامه نمايشگاه مذكور در تير ماه به مدت چهار روز در سالن"دوارتس اسپارتا" شهر بيشكك پايتخت كشور قرقيزستان برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: البته همزمان با برگزاري اين نمايشگاه، يك هيئت تجاري، بارزگاني و بازاريابي نيز از خراسان شمالي با هدف بازديد از مراكز توليدي و صنعتي و انجام مذاكرات با تجار و بازرگانان قرقيزستان به اين كشور اعزام مي شود.

صمدي در ادامه در مورد نمايشگاه جمهوري اسلامي ايران در بيشكك با محوريت خراسان شمالي عنوان كرد: اين نمايشگاه اختصاصي در فضايي به وسعت 650 مترمربع برگزار خواهد شد و در آن از تمام استان هاي كشور گروه هاي كالايي نظير محصولات غذايي و ماشين آلات و تجهيزات وابسته، محصولات دارويي، آرايشي و بهداشتي، رنگ، سيم و كابل، تجهيزات برق و تاسيسات ساختماني، لوازم اداري و مبلمان، تجهيزات مرغداري و دامپروري، سيستم هاي پيشرفته آبياري كشاورزي، خدمات فني و مهندسي، تجهيزات مخابرات و الكترونيكي، صنايع ماشين آلات مربوط به معادن نفت و گاز و ... عرضه مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته نيز خراسان شمالي نمایشگاه اختصاصی جمهوري اسلامي ایران را در ترکمنستان برگزار كرد.

هفتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوريت خراسان شمالي از 9 تا 11 اسفند ماه سال گذشته در عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان و در مساحتی بالغ بر 1000 مترمربع برگزار شد.

 

کد خبر 2052030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha