۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۲۳:۳۲

آیت‌اللهی در پاسخ به مهر:

امیدواریم از تیم ملی حمایت لازم صورت گیرد/ مراسمی در شان ایران برگزار شد

امیدواریم از تیم ملی حمایت لازم صورت گیرد/ مراسمی در شان ایران برگزار شد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ابراز با بیان اینکه برای کمک به تیم ملی قول‌های خوبی داده شده، گفت: امیدواریم از تیم ملی حمایت لازم صورت گیرد تا اردوهای آماده‌سازی این تیم طبق روال گذشته برگزار شود.

هادی آیت‌اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مراسمی در خور شان ایران و تیم ملی برگزار شد و به نظرم افرادی که به این مراسم آمده بودند، با رضایت آن را ترک کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم این روند تداوم داشته باشد و از تیم ملی حمایت شود تا ما بتوانیم نتایج خوب این مراسم را در خردادماه و در مسابقات جام جهانی ببینیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مهدی محمدنبی اعلام کرد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی لغو نمی‌شود، اظهار کرد: صحبتهایی شده و قول‌هایی خوبی برای کمک به تیم ملی داده شده است که امیدواریم از تیم ملی حمایت لازم صورت گیرد تا اردوهای آماده‌سازی این تیم طبق روال گذشته برگزار شود.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه دلیل غیبت کی‌روش در این مراسم کسالت بوده است یا عدم توافق مالی با اسپانسر تیم ملی، عنوان داشت: من شیراز بودم و تازه به تهران رسیدم، اینکه می‌گویند به خاطر پول کی‌روش در این مراسم شرکت نکرد را تکذیب می‌کنم اما اصل ماجرا را باید از خودشان بپرسید. من از شهرستان آمده و در جریان نیستم.

آیت‌اللهی در مورد اینکه نیامدن کی‌روش به این مراسم بی‌احترامی به ایران نیست، گفت: به نظرم مراسم به این زیبایی برگزار شده و بهتر است به حاشیه نپردازید. همه دست به دست هم داده تا تیم ملی موفق شود.

کد خبر 2052047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha