۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

افشین نوروزی:

خوشحالم که فولاد آسیایی شد/ امیدوارم مسئولان حمایت کنند

خوشحالم که فولاد آسیایی شد/ امیدوارم مسئولان حمایت کنند

پینگ‌پنگ‌‎باز ایران با ابراز خوشحالی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط فولاد خوزستان گفت: دوست داشتم تیم استانم آسیایی می شد تا خوزستان هم در رقابت های مهم آسیا صاحب نماینده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین نوروزی یکی از تماشاگرانی بود که دیدار تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان را از نزدیک تماشا کرد. این دیدار جمعه گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و با برتری فولاد خوزستان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط این تیم به پایان رسید.

در پایان این دیدار، افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: خیلی برایم مهم نبود که کدام تیم برنده شود هرچند بیشتر دوست داشتم تیم هم استانی‌ام بتواند سهمیه آسیا را بگیرد. از اینکه فولاد این سهمیه را از آن خود کرد و حالا خوزستان در مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا صاحب نماینده است، خوشحالم.

این پینگ‌پنگ‌باز یادآور شد: من خودم نفتی‌ام اما از طرفی هم دوست داشتم تیم استانم آسیایی شود. در هر صورت یکی از این دو تیم باید سهمیه آسیا را می‌گرفت که فولاد موفق به انجام آن شد. این موفقیت را به تمام همشهریانم تبریک می‌گویم و از طرفی امیدوارم نفت همچنان روند خوب بودن خود را ادامه دهد.

نوروزی که جزو پینگ‌پنگ‌بازان المپیکی به حساب می‌آید  با تاکید بر اینکه فولاد تیم ریشه‌داری است، تصریح کرد: امیدوارم فولاد بتواند در آسیا از اعتبار فوتبال ایران به خوبی دفاع کند. ضمن اینکه مسئولان باید حمایت‌های لازم را از این تیم داشته باشند و اینگونه مربیان و بازیکنان فولاد را در رسیدن به موفقیت‌های آسیایی یاری کنند.

کد خبر 2053100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha