۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۱۸

سلاح ورزی مطرح کرد:

بی توجهی به سرمایه گذاری دلیل نرخ بالای بیکاری در لرستان/ بخش خصوصی تقویت شود

بی توجهی به سرمایه گذاری دلیل نرخ بالای بیکاری در لرستان/ بخش خصوصی تقویت شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در لرستان دوبرابر نرخ بیکاری کشور است که این امر به دلیل عدم سرمایه گذاری کافی در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاحورزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته ایام خوبی برای اقتصاد کشور و به خصوص بخش خصوصی نبود اظهار داشت: در این راستا بخش خصوصی با مشکلات عدیده و فراوانی روبرو بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی بخش خصوصی در استان لرستان عنوان کرد: بخش تولید و اشتغال لرستان متاسفانه در حال حاضر با مشکلات عدیده ای مواجه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد بیان داشت: علیرغم همه تلاشهای صورت گرفته در بخشهای مختلف برای حمایت و تقویت تولید استان اما متاسفانه هنوز شاهد مشکلات فراوانی در این حوزه هستیم.

سلاحورزی همچنین به معضل بیکاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر نرخ بیکاری در لرستان دوبرابر نرخ بیکاری کشور است که این امر به دلیل عدم سرمایه گذاری کافی در استان و بی توجهی به این استان است.

وی ادامه داد: در صورت عدم تقویت بخش خصوصی در استان شاهد استمرار وضعیت بیکاری در لرستان خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد به دیگر مشکلات پیش روی سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: عدم وجود سیستم حمل و نقل مناسب، نبود زیرساخت ها، عدم ارائه بسته های تشویقی و ترغیب کننده به سرمایه گذاران موجب ایجاد شکاف در روند توسعه یافتگی و سرمایه گذاری استان شده است.

کد خبر 2053479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha