۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

ایمان موسوی در گفتگو با مهر:

الشباب را نباید دست کم بگیریم/ امیدوار بودم نفت آسیایی شود

الشباب را نباید دست کم بگیریم/ امیدوار بودم نفت آسیایی شود

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه الشباب در زمین تیم قدرتمندی مانند همه حریفان است گفت: این تیم را نباید دست کم بگیریم و با تمام وجود باید در خاک امارات بازی کنیم.

ایمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار چهارشنبه استقلال مقابل الشباب گفت: قبل از هر چیزی قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران استقلال تبریک می گویم و خیلی خوشحالم که در این قهرمانی سهم کوچکی داشتم. بازی با الشباب دیدار بسیار سختی خواهد بود و این تصور که ما بازی ساده ای را در پیش داریم کاملا غلط است. آنان نقشه های زیادی برای بازی در زمین خود دارند و نباید الشباب را دست کم بگیریم. اگر در بازی چهارشنبه شب گل بزنیم کار ما برای دیدار در تهران راحت تر خواهد بود.

وی افزود: ما در بازی پایانی لیگ برتر مقابل داماش با وجودیکه نتیجه را باختیم اما هواداران نشان دادند که تیم خود را تحت هر شرایطی دوست دارند. امیدوارم در بازی چهارشنبه شب بتوانیم نتیجه ای بگیریم که دل هوادارانمان را شاد کنیم.

مهاجم سابق نفت تهران در خصوص عدم راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان کرد: واقعا از اینکه نفت نتوانست به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد ناراحت شدم. من خیلی امیدوار بودم که نفت آسیایی شود چرا که پتانسیل این کار را دارد ولی با بدشانسی نتوانست در آخرین روز سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

کد خبر 2053603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha