۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

حنیف عمران زاده:

با این وضعیت مذاکراه با استقلال سخت است/ فقط 10 درصد از قردادم را گرفته‌ام

با این وضعیت مذاکراه با استقلال سخت است/ فقط 10 درصد از قردادم را گرفته‌ام

مدافع تیم فوتبال استقلال با انتقاد از پاس نشدن چک‌هایی که باشگاه استقلال در اختیار وی قرار داده بود، گفت: با این وضعیتی که من دارم مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد سخت است.

حنیف عمران‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات مالی که از سوی باشگاه برای وی ایجاد شد، گفت: تا حالا فقط یک چک باشگاه پاس شده است. یک چک مربوط به تاریخ 28 فروردین برگشت خورد و چک دیگری که مربوط به روز 28 اردیبهشت ماه است هم برگشت می‌خورد. شرکت صدرا به خاطر مشکلاتی که با باشگاه استقلال دارد چک مرا پاس نمی‌کند.

وی افزود: اگر در لیگ یک بازی می‌کردم دست کم پول خودم را کامل می‌گرفتم. در حساب شخصی‌ام فقط 2 میلیون پول وجود دارد. شش ماه است که ماشینم را فروخته‌ام. با این وضعیت مذاکره برای فصل بعد خیلی سخت است. من فقط 10 درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام. اگر بخواهم برای فصل بعد قرارداد ببندم باید 40 درصد از قرارداد فصل جدید را دریافت کنم که با احتساب 90 درصد قبلی 130 درصد می‌شود. باشگاه هم که پولی ندارد به ما بدهد. وزات ورزش اگر نمی‌خواهد پول بدهد باشگاه را در بورس واگذار کند.

مدافع تیم استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل الشباب هم گفت: بازی خیلی سختی است. آنها تیم خوبی دارند و از امتیاز میزبانی برخوردارند. ما باید در این دیدار طوری بازی کنیم که برای دیدار برگشت استرسی نداشته باشیم.

کد خبر 2054011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha