۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

در 10 وزن:

برترین تکواندوکاران قم معرفی شدند

برترین تکواندوکاران قم معرفی شدند

قم - خبرگزاری مهر: مسابقات تکواندو قهرمانی استان قم با شرکت برترین های این رده سنی از باشگاه های مختلف برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه تقویم سالیانه فدراسیون تکواندو زمان بندی برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف را مشخص کرده است، هیئت تکواندو استان قم در تلاش و تکاپو برای اعزام تیم های قوی و مدعی به این مسابقات است.

طبق برنامه ریزی فدراسیون تکواندو، در سال جاری ابتدا پیکارهای قهرمانی تکواندو کشور در رده های سنی پایه به انجام می رسد و سپس تکواندوکاران رده های سنی بالاتر نظیر بزرگسالان در تلاش برای کسب عناوین برتر کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به روی شیهاپچانگ می روند.

هیئت تکواندو استان قم به منظور تشکیل تیمی قوی در مسابقات قهرمانی تکواندو خردسالان کشور، مسابقات قهرمانی قم را انتخابی تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور نیز قرار داد تا در جدال آینده سازان تکواندو قم در این رده سنی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات کشوری نیز مشخص شود.

مدعیان در خانه تکواندو قم گردهم هم آمده و در 10 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که تعداد شرکت کنندگان در رده سنی خردسالان 50 تکواندوکار بود و مدعیان از باشگاه های مختلف فعال تکواندو در قم در این دوره حضور یافته بودند.

در وزن اول این دوره از مسابقات حمید رضا مرادی و علیرضا زاهد به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند، در حالی که در پایان پیکارهای وزن دوم عنوان قهرمانی به حسن احمدی رسید و ابوالفضل شریک و محمدجواد باقری در مکان های دوم و سوم ایستادند.

در رقابت های وزن سوم علیرضا توکلی و مهدی حدادی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان این وزن لقب گرفتند در حالی که امیرحسین کرمی و علی علیمحمدی موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند و در وزن چهارم سهیل ملاحسینی و امیرمحمد دره میانه قهرمان و نایب قهرمان شدند و سینا عباس آبادی با مهدی مهدی نوروزی به جایگاه سوم مشترک بسنده کردند.

در وزن پنجم علیرضا دارابی و ستار نادری در رده های اول و دوم ایستادند و محمدضا کردلو و محسن شیخ شاعلی مشترکا سوم شدند، در حالی که در وزن ششم ابوالفضل مولایی و مهدی سیامکی سکوهای اول و دوم را به دست آوردند و علی خلج و محمدحسن آقاخانی مشترکا سومی این وزن را از آن خود کردند.

در وزن هفتم محمدمهدی رشیدی قهرمان شد و امیرحسین نوری و محمدمهدی میرعباسی دوم و سوم شدند، در وزن هشتم محمدهادی جعفری و امیرمهدی جعفری اول و دوم شدند و یاسین آقازیارتی و محمد سلیمانی در جایگاه سوم مشترک ایستادند در حالی که در وزن نهم محمدعارف ضرغامی قهرمان شد و برترین های وزن دهم نیز به ترتیب محمدعرفان فرکی، امیرحسین موحدی، فرهاد خودکار قمی و سینا رزاقی بودند.

 

کد خبر 2053662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha