۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

عضو تیم ملی تکواندو در گفتگو با مهر:

پشنهادی برای تغییر وزن نداشتم/ در وزن چهارم نمی‌توانم مبارزه کنم

پشنهادی برای تغییر وزن نداشتم/ در وزن چهارم نمی‌توانم مبارزه کنم

قهرمان سال 2011 تکواندو جهان گفت: پیشنهاد جدیدی از سوی کادر فنی برای تغییر وزن خود نداشته ام و طبق همان صحبت های قبلی برای حضور در وزن پنجم مبارزه می کنم.

علیرضا نصر آزادانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: مدتی قبل در خصوص تغییر وزن خود و آمدن به وزن چهارم با کادر فنی صحبت کرده و مشکلات خود را در این زمینه بیان کردم و سرمربی تیم ملی هم اعلام کرد که برای حضور در وزن پنجم باید تلاش کنم.

وی ادامه داد: برای حضور در وزن چهارم باید کیلوهای زیادی از وزن بدن خود را کم کنم که همین موضوع هم باعث کاهش کارایی من می شود و هم به لحاظ روی تاثیر منفی دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم وزن خود را تغییر دهم. از سوی دیگر من در این مدت روی رقبای وزن پنجم خود تمرکز کردم و فکر نمی کنم این تغییر وزن کار درستی باشد.

این عضو تیم ملی در پاسخ به این سئوال که در صورت پیشنهاد دوباره از سوی کادر فنی برای تغییر وزن خود گفت: برای المپیک یکسال زمان داشتم و شرایط ويژه المپیک باعث شد که دست به چنین کاری بزنم و الان در فاصله دو ماه به رقابتهای جهانی کم کردن وزن به سلامتی من لطمه می زند.

نصر آزادانی در مورد مسابقات اسپانیا و تونس هم گفت: یک دوره تمرینی و مسابقه سخت و فشرده بود که برای بالا رفتن میزان آمادگی اعضای تیم خیلی مفید بود. حریفان خوبی در اسپانیا داشتیم و در تونس هم بحث دیدار نمایندگان کشورمان مقابل هم مطرح بود.

وی ادامه داد: نزدیک به یکسال بود که در هیچ مسابقه برون مرزی شرکت نکرده بودم. برای من خیلی مفید بود که توانستم در دو مسابقه خوب حضور پیدا کنم چرا که برای عقب نماندن از تکواندو روز دنیا باید در چنین مسابقاتی شرکت کنیم.

قهرمان سال 2011 جهان در پایان گفت: وزن چهارم تکواندوکاران خوبی دارد که در دو تورنمنت اخیر هم مسابقات خوبی به نمایش گذاشتند. من تابع تصمیم کادر فنی هستم ولی فکر می کنم اعتماد کردن به همین نفرات می تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد.

کد خبر 2055279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha