۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۶

آیت الله ممدوحی:

رئیس جمهور آینده نباید با رهبری زاویه داشته باشد/ رهنمودهای رهبری سرلوحه انتخاب باشد

رئیس جمهور آینده نباید با رهبری زاویه داشته باشد/ رهنمودهای رهبری سرلوحه انتخاب باشد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور آینده نباید با رهبری زاویه داشته باشد؛ رهنمودهای رهبری سرلوحه انتخاب قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات و خصوصا انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین انتخابات در کشور ما بوده به نحوی که این انتخاب می توانند در بسیاری مسائل کلان کشور از جمله، اقتصاد، امنیت ملی، عمران و سیاست داخلی و خارجی تاثیرگذار باشد در این رابطه  آیت الله حسن  ممدوحی درباره ویژگی های رئیس جمهور  انقلاب اسلامی گفت: در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افرادی باید انتخاب شوند که در طول سال های پس از انقلاب همگام با سیاست های رهبری  و انقلاب اسلامی گام برداشته باشد.

وی ادامه داد : رئیس جمهور آینده باید فردی انقلابی و خدایی بوده و همچنین دوستان و اطرافیان وی نیز از این قشر باشند، در واقع رئیس جمهوری نباید با رهبری زاویه داشته باشد و زاویه دار بودن یعنی کسانی که مورد تایید مقام معظم رهبری باشند نه عوامل خارجی و استکبار جهانی.

آیت الله ممدوحی با اشاره به وضعیت اقتصادی و اعمال تحریم ها افزود: مسلما یک رئیس جمهور و اداره کننده مملکت باید فردی جامع بوده تا بتواند هم در جهت ارتقا مشکلات اقتصادی کشور کوشا باشد و هم در تعیین سیاست های خارجی مدبرانه و هوشمندانه حرکت کند.

وی در ادامه خصوصیات فرد اصلح برای انتخابات را اینگونه بیان کرد و گفت: مردم باید در زمان انتخابات به راهنمایی های غلط و منحرفانه عوامل خارجی که از طریق رسانه های خارجی قصد اغتشاش دارند توجه نکرده و در انتخاب خود رهبری و تدابیر مدبرانه وی را سرلوحه قرار دهند مردم نباید در انتخاب خود از این افراد تاسی گرفته و افراد تایید شده از سوی دشمنان را برای اداره کشور در انتخاب خود بگنجانند.

وی افزود: بهترین اقدام در شرایط کنونی در انتخابات حفظ آرامش و نشاط در جامع و حضور پررنگ چون دیگر انتخابات ها بهترین اقدام در شرایط کنونی بوده و مردم با حضور خود و انتخاب فردی اصلح مشت گره زده ای را بر دهان دشمنان می کوبند.

وی در پایان با توجه به نزدیک شدن به ایام اعتکاف برای هرچه با شکوه تر شدن این ایام گفت:رجب و شعبان ماه تربیت انسان است و کسانی که در ایام اعتکاف شرکت کرده اند خود واقفند که پس از اعتکاف به مانند فردی نظیف می مانند که خود را در نهری از پاکی شستشو داده و تمام پلیدی ها را از خود دور کرده است لذا توصیه می شود که مردم و خصوصا جوانان از این ایام نهایت استفاده را بکنند.  و مسئولین نیز باید با اختصاص و آماده سازی مساجد باعث ارتقا سطح کیفی و کمی مراسم اعتکاف شده و مساجد بیشتریی را به این امر اختصاص دهند.

کد خبر 2053695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha