۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

دهنوی در گفتگو با مهر:

مربی تراکتورسازی عامل دو دستگی بود/ از استقلال پیشنهاد دارم

مربی تراکتورسازی عامل دو دستگی بود/ از استقلال پیشنهاد دارم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است مربی این تیم در حق تراکتور و بازیکنانش کم لطفی کرد. او می‌گوید "ویکتور" در تیم دو دودستگی ایجاد کرده بود و با بازیکنان مشکل داشت.

قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکردش در تیم تراکتورسازی در نیم فصل دوم اظهار داشت: هرچند اولین بار برای تراکتورسازی بازی می‌کردم و با شرایط تبریز آشنایی نداشتم ولی سال خوبی در این تیم پشت سر گذاشتم. من از شرایط تراکتورسازی راضی بودم و احساس خوبی در این تیم داشتم. خوشحالم از اینکه همه چیز با خیر و خوشی به اتمام رسید.

وی درباره اینکه اوایل فصل گفته بود از حضور در تراکتورسازی پشیمان شده است، تاکید کرد: از حضور در تراکتور پشیمان نشده بودم. اوایل فصل شرایط برایم سخت بود و پنج، شش هفته زمان برد تا در تراکتور جا افتادم و همه چیز به روال عادی بازگشت.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به عملکرد "تونی اولیویرا" سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: تونی با شخصیت و مهربان بود ولی یکسری از خصوصیاتش را قبول نداشتم. مثلا او با مسائل مختلف محکم برخورد نمی‌کرد و این ناراحت کننده بود. با وجود این او از نظر فنی مربی خوبی بود و فوتبال تراکتورسازی هفته به هفته رو به رشد بود.

دهنوی همچنین به دستیار اولیویرا اشاره کرد و گفت: ویکتور بازیکنان را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده بود. او در تیم دو دستگی بوجود آورده و من هم را هم در دسته بازیکنان بد قرار داده بود! ویکتور در حق تراکتورسازی کم لطفی کرد و خیلی از بازیکنان به خاطر او از تیم اخراج شدند.

وی در خصوص احتمال تمدید قراردادش با تراکتورسازی هم تصریح کرد: اولویت من ماندن در تراکتورسازی است. قرار است مسئولان باشگاه تا آخر هفته با بازیکنان مورد نظرشان صحبت کنند. من هم تا آخر هفته منتظر می‌مانم. در غیر اینصورت به پیشنهادات دیگرم فکر می‌کنم.

دهنوی در پایان گفت: از تیم استقلال هم پیشنهاد دارم ولی همانطور که گفتم اولویتم تراکتورسازی است. منتظرم ببینم چه کسی سرمربی می‌شود. البته مسئولان باشگاه گفته‌اند با من مشکلی ندارند و آنها دوست دارند فصل بعد هم در تراکتورسازی بمانم.

کد خبر 2053780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha