۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۱

حمایت 600 میلیونی از طرح مراقبتهای ویژه حیوانات

حمایت 600 میلیونی از طرح مراقبتهای ویژه حیوانات

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از زیرساخت‌های تحقیقاتی را از ماموریت‌های این معاونت دانست و گفت: در این زمینه با حمایت معاونت علمی اتاق تمیز و ICU حیوانات در کشور به بهره براری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر نسرین سلطانخواه در حاشیه مراسم بهره برداری از اتاق تمیز بخش جراحی و بخش مراقبت‌های ویژه حیوانات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص حمایت‌های این معاونت برای این طرح افزود: این طرح دارای چند بخش شامل ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای انجام جراحی‌ها، بخش تحقیقاتی و بخش‌های ICU و اتاق تمیز بوده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به میزان بودجه‌های اختصاص داده شده برای این طرح اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح بودجه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان اختصاص داده شد.

وی حمایت از چرخه علم، فناوری و نوآوری و کمک به شتاب بیشتر به روند توسعه علم و فناوری در کشور را از ماموریت‌های این معاونت دانست و خاطر نشان کرد: توسعه علم و فناوری در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری وابسته به آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی است.

سلطانخواه ادامه داد: در راستای این سیاست بهره برداری از این مرکز در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مورد حمایت معاونت علمی و فناوری قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این مجموعه تحقیقاتی خدمات شایسته‌ای در زمینه طب تجربی عرضه شود.

کد خبر 2053916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha