۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

اخبار کوتاه ورزشی/

درخشش بانوان کرمانشاهی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور

درخشش بانوان کرمانشاهی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از درخشش بانوان کرمانشاهی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام اکبری گفت : مسابقات قهرمانی کشور مینی گلف با حضور نفرات برتر ورزشکاران مینی گلف از استان های سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که از سطح بالایی برخوردار بود، خوشبختانه خانم مهنوش عزیزپور به اردوی تیم ملی مینی گلف بانوان راه یافت و خانم فریبا جعفری نیز به عنوان ذخیره معرفی شد.

اکبری تصریح کرد: نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی مینی گلف جهت حضور در مسابقات بین المللی آلمان (مرداد ماه سال جاری) دعوت خواهند شد.

به همت هیات گلف استان کرمانشاه:
آموزش مربیان کرمانشاهی زیر نظر مربی بین المللی گلف برگزار می شود

نائب رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از حضور مربی بین المللی و طراز اول گلف در کرمانشاه خبر داد و گفت: "هری زرووس" مربی یونانی تبار و مطرح انجمن گلف حرفه ای جهت برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی و آموزش پایه گلف اواخر اردیبهشت ماه به ایران سفر می‌کند.

مهدی جوکار افزود: متاسفانه تاکنون اقدامی جهت تربیت مربی گلف در استان صورت نگرفته بود، اما با تلاش و پیگیری رییس هیات گلف استان، رایزنی هایی با فدراسیون انجام شد و بر این اساس توافقاتی صورت گرفت که برای اولین بار سهمیه آموزش مربی به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: به همین منظور تیمی متشکل از آقایان و بانوان کرمانشاهی جهت فراگیری دوره های مذکور به تهران اعزام خواهند شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر گلف به المپیک راه پیدا کرده و کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی در تلاشند که در المپیک 2016 برزیل سهمیه و مدال کسب کنند، بنابراین هیات های استان و در راس آن ها، فدراسیون گلف با رویکردی کاملا علمی و با نگاهی به آینده سعی در پیشبرد و ارتقاء سطح فنی و مهارتی گلف در ایران دارند.

جوکار خاطرنشان کرد: با حمایت مسوولان فدراسیون و پیگیری همکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان، سعی در توسعه و ارتقاء گلف در استان خواهیم داشت.
نائب رئیس هیات گلف استان کرمانشاه افزود: امیدواریم با بهره گیری مربیان آموزش دیده، موجبات تعمیم و گسترش این رشته ورزشی را در بین جوانان و نوجوانان علاقه مند و مستعد این منطقه بیش از پیش فراهم آوریم.

جوکار درپایان اعلام کرد: آموزش آقایان جهت برگزاری مسابقات مینی گلف استانی از دیگر برنامه های هیات در سال جاری خواهد بود، ضمن اینکه طرح استعدادیابی در سطح مدارس استان را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

 

کد خبر 2054509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha