۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

نشست‌ با سپاهانی‌ها ادامه دارد؛

پرسپولیسی‌ها با کرانچار مذاکره نکرده‌اند/ مشکل با زردها مالی نیست

پرسپولیسی‌ها با کرانچار مذاکره نکرده‌اند/ مشکل با زردها مالی نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان صبح امروز سه‌شنبه هم نشست‌هایش را با مدیران این باشگاه اصفهانی پیگیری خواهد کرد تا برای ادامه همکاری‌ها به توافق برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی مدیرعامل و برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در روزهای گذشته نشست‌های مختلفی را با زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای ادامه همکاری برگزار کردند اما هنوز بین طرفین توافق کامل صورت نگرفته است. در این خصوص قرار است صبح امروز سه‌شنبه هم نشستی بین طرفین برگزار شود تا در مورد فعالیت آینده‌‌اش در این باشگاه تصمیم گیری صورت گیرد.

البته دلایل به تفاهم نرسیدن طرفین در نشست‌های اخیر مباحث مالی نبوده و این مربی مبلغی را برای عقد قرارداد با سپاهان اعلام نکرده است بلکه بحث هدف‌گذاری‌ها برای فصل آینده مد نظر کرانچار است. این مربی اعتقاد دارد برای نتیجه گرفتن در لیگ و جام حذفی ابرازهای خاصی نیاز است اما جهت موفقیت در آسیا به ابرازهای بیشتری نیاز دارد که آنها باید توسط باشگاه تامین شود.

مذاکرات زلاتکو کرانچار با مسئولان باشگاه سپاهان درحالی برگزار می‌شود که این مربی اولویت نخست خود را ادامه فعالیت با این تیم اصفهانی اعلام کرده است. همچنین در این روزها این مربی کروات با مسئولان هیچ باشگاه دیگر ایرانی از جمله پرسپولیس هم وارد مذکره نشده است و تنها نشست‌های مختلفی با سپاهان‌های داشته است.

 

کد خبر 2054515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha