۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

بعد از توافق با سپاهان/

کرانچار به باشگاه سپاهان لیست بازیکن می‌دهد/ شایعه حضور چهره‌های مطرح در لیست سرمربی

کرانچار به باشگاه سپاهان لیست بازیکن می‌دهد/ شایعه حضور چهره‌های مطرح در لیست سرمربی

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از توافق با باشگاه اصفهانی برای حضور در این تیم، لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه سپاهان ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم سپاهان صبح امروز با مسئولان باشگاه اصفهانی برای ادامه همکاری با باشگاه سپاهان در فصل آینده به توافق رسید.

این خبر در شرایطی مطرح شد که پیش از این از حضور سرمربی سپاهان در باشگاه‌های دیگری نظیر پرسپولیس سخن به میان می‌آمد و گفته می‌شد کرانچار یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم پرسپولیس برای فصل آینده است.

قرار است سرمربی سپاهان امشب لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مسئولان باشگاه ارائه کند و از باشگاه در مورد خرید آنها برای فصل آینده تقاضا داشته باشد و بعد از آن کشور را به مقصد کرواسی ترک کند.

گفته می‌شود در لیست انتخابی سرمربی سپاهان نام بازیکنان مطرحی به گوش می‌رسد که کرانچار برای بستن تیمی قدرتمند خواستار جذب آنها شده است.

سرمربی سپاهان بعد از ارائه لیست بازیکنان به باشگاه اصفهانی ایران را به مقصد کشورش ترک می‌کند تا استراحتی دو هفته‌ای داشته باشد و بعد از آن برای از سر گیری تمرینات به اصفهان بازگردد.

 

کد خبر 2055005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha