۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

سرپرست سپاهان با مهر مطرح کرد:

رقم قرارداد کرانچار مانند فصل قبل است/ لیستی به ما داده نشد

رقم قرارداد کرانچار مانند فصل قبل است/ لیستی به ما داده نشد

سرپرست تیم سپاهان با تاکید بر اینکه کرانچار علاوه بر اینکه با باشگاه سپاهان به توافق نهایی رسیده، قراردادش را نیز امضا کرده است، گفت: هیچ مسئله مالی برای به توافق نرسیدن کرانچار با باشگاه سپاهان وجود نداشت و رقم قرارداد وی مانند فصل قبل است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت قرارداد "زلاتکو کرانچار" و رقم مالی آن ضمن بیان مطلب فوق گفت: عصر روز سه‌شنبه کرانچار قرارداد خود را به امضا رساند تا دیگر حرف و حدیثی در مورد اینکه وی با باشگاه سپاهان به توافق نهایی رسیده و هنوز قراردادش را امضا نکرده به پایان برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا این قرارداد با تاخیر به امضای نهایی رسید، اظهار داشت: وقفه و تاخیری در امضای قرارداد کرانچار با باشگاه سپاهان وجود نداشت زیرا وی با مدیرعامل باشگاه طی 48 ساعت به توافق نهایی رسیدند که این موضوع نشان می‌دهد مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که کرانچار با مسئولان باشگاه سپاهان در ابتدا بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده است، تصریح کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و رقم قرارداد کرانچار با باشگاه سپاهان مانند فصل قبل است، همانطور که گفتم هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد وی با باشگاه سپاهان وجود نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی از تیم جدا خواهند شد، گفت: هنوز کرانچار لیستی به ما نداده است که ما بر مبنای ان عمل کنیم، ضمن اینکه تا این لحظه هیچ بازیکنی نیز صحبت از جدایی نکرده است.

خوروش در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی تمرینات تیم سپاهان آغاز خواهد شد، گفت: طبق خواسته سرمربی تیم فعلا قرار شده ابتدا اردویی 12 روزه در اصفهان داشته باشیم و پس از آن اردویی را در ترکیه برپا کنیم و در صورت امکان بتوانیم در آنجا با تیم‌های خوب بازی تدارکاتی داشته باشیم و پس از آن ادامه اردوهای تیم را تا پیش از آغاز رقابتهای لیگ برتر در ایران برگزار می‌کنیم.

کد خبر 2055522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha