۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵

تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه؛

حریفان نمایندگان ایران در مرحله حذفی معرفی شدند

حریفان نمایندگان ایران در مرحله حذفی معرفی شدند

مهران احدی، نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی نمایندگان ایران در مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان هستند که در این مرحله به ترتیب برابر نمایندگانی از مصر، کانادا و روسیه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز سه شنبه با برگزاری دیدارهای حذفی بخش انفرادی پیگیری می شود. نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهرخانی که روز گذشته با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله مقدماتی به عنوان صدرنشین گروه های خود از این مرحله صعود کردند، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی هستند که دیدارهای خود را امروز برگزار می کنند.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات و در مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، امروز ساعت 12:30 به وقت تهران مهران احدی بر روی میز 4 رقابت‌ها به مصاف "خالد عصار" از مصر با رنکینگ 326 می‌رود. خالد عصار نفر پنجم مصری ها در رنکینگ جهانی است. احدی در صورت پیروزی برابر حریف مصری به مصاف "پاول پلاتونوف" از بلاروس با رنکینگ 160 جهان می‌رود که دور نخست را استراحت داشته است. این بازیکن نفر سوم کشور خود در رنکینگ جهانی است.

همزمان با احدی، نیما عالمیان بر روی میز 14 رقابت‌ها برابر "پیر دریالت" از کانادا با رنکینگ 379 به میدان می‌رود و در صورت پیروزی برابر حریف خود "یوروس اسلاتینسک "از اسلواکی با رنکینگ 386 را پیش رو خواهد داشت. این بازیکن در دور نخست را استراحت داشت.

حمید رضا طاهر خانی نیز که رنکینگ 635 دنیا را در اختیار دارد، پس از احدی و  عالمیان و ساعت 13:15 به وقت تهران بر روی میز یک مسابقات مقابل "ویاچسلاو بروفگ از روسیه با رنکینگ 208 جهان که نفر نهم کشورش در رنکینگ جهانی است قرار می‌گیرد.

در چارچوب روز دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز همچنین نمایندگان کشورمان در بخش بانوان دومین دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را برگزار می‍کنند. ندا شهسواری، مریم صامت و محجوبه عمرانی نمایندگان ایران در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جهان هستند که هر سه با نتیجه مشابه 4 بر صفر موفق به شکست اولین حریفان خود در مرحله مقدماتی شدند.

امروز رقابت های بخش دوبل نیز آغاز می شود. در این بخش از مسابقات نوشاد و نیما عالمیان در دور اول استراحت خواهند داشت و در مرحله دوم با برنده دیدار تیم‌های دوبل شیلی و قزاقستان روبرو می‌شوند. ترکیب مهران احدی و حمیدرضا طاهر خانی با پینگ‌پنگ بازانی از کاستاریکا روبرو خواهند شد که برنده این دیدار با برنده تیم های دوبل آرژانتین و ترکیه روبرو خواهند شد.

در بخش دو نفره بانوان هم محجوبه عمرانی و ندا شهسواری در دور اول استراحت خواهند داشت و در مرحله دوم با برنده دیدار آذربایجان و باربادوس روبرو می‌شوند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که از روز دوشنبه در فرانسه آغاز شده است تا 30 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 2054530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha