۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه؛

احدی وعالمیان وارد جدول اصلی شدند/ حذف طاهرخانی و پیروزی شهسواری

احدی وعالمیان وارد جدول اصلی شدند/ حذف طاهرخانی و پیروزی شهسواری

دومین روز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با صعود مهران احدی و نیما عالمیان به جدول 128 نفره و اصلی مسابقات، حذف حمیدرضا طاهرخانی و صعود ندا شهسواری به مرحله دوم و پیروزی وی در این مرحله پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای دومین روز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز سه شنبه نيما عالميان برابر "پیرلوک ترا اولت از کانادا 4 بر صفر به برتری دست یافت و با کسب این پیروزی وارد جدول اصلی مسابقات شد.

در دیگر دیدار برگزار شده مرحله حذفی مهران احدی با نتیجه 4 بر یک مقابل خلید عصار از مصر پیروز شد و این بازیکن نیز به جدول اصلی راه یافت. پیش نیز نوشاد عالمیان که به دلیل داشتن سید 35 بازی‌ها از در مرحله مقدماتی معاف شده بود در جدول اصلی قرار گرفته بود.

این در حالی است که حمیدرضا طاهرخانی از صعود به این جدول بازماند. این بازیکن امروز در مرحله حذفی مسابقات برابر "ویچسلاو بروف" از مصر 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

در بخش بانوان ندا شهسواری دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی را با پیروزی 4 بر صفر مقابل "چوک وو" از کنگو به پایان رساند و راهی مرحله دوم شد. شهسواری در مرحله دوم نیز مقابل "لیدی روانو" از کلمبیا با همین نتیجه پیروز شد.

پیش از این مریم صامت از صعود به مرحله دوم بازمانده بود و محجوبه عمرانی نیز با کسب دو پیروزی در مرحله مقدماتی از این مرحله صعود کرده بود.

کد خبر 2054889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha