۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

دست نشان با مهر مطرح کرد:

بجای تشویق محرومم کردند/ 4 سال است برایم مشکل درست می کنند

بجای تشویق محرومم کردند/ 4 سال است برایم مشکل درست می کنند

سرمربی تیم سایپای شمال با تاکید براینکه دوستان درفدراسیون فوتبال به جای آنکه مرا تشویق کنند محروم کردند، گفت: آقایان 4 سال است که به بهانه های مختلف در این فوتبال برای من مشکل درست می کنند.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمانی که من از رای کمیته انضباطی مطلع شدم، شوکه شدم و دیگر نمی دانم در این فوتبال باید چه کاری انجام دهم. من و بازیکنانم در رقابت های این فصل لیگ آزادگان بدون پول مقابل حریفان خود جوانمردانه بازی کردیم که نمونه آن به بازی ما مقابل تیم صنعتی خوزستان بر می گردد.

وی در همین خصوص افزود: شاید به خاطر اینکه مقابل این تیم جدی بازی کردیم، محکوم به تبانی با تیم شهرداری تبریز شده ایم؟ اصلا من نمی دانم تبانی های صورت گرفته در باشگاه های شهرداری تبریز، یا استقلال خوزستان و یا پاس همدان چه ارتباطی با ما دارد؟ نمی دانیم متهم به چه هستیم و با که و چه تبانی کرده ایم؟

سرمربی تیم سایپای شمال تصریح کرد: آقایان در کمیته انضباطی پس از آنکه آبروی افراد ره به راحتی می برند اعلام می کنند که معترضین یک هفته وقت اعتراض دارند. من نمی دانم چرا طی یک ماه و نیم گذشته که این پرونده را بررسی می کردند یک بار ما را برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت نکردند و صحبت های ما را نشنیدند؟

وی افزود: من در این فصل یک ریال نگرفته ام اما باید ابتدا 10 میلیون تومان به حساب کمیته انضباطی بریزم. من امروز به فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال می روم تا ببینم موضوع از چه قرار است و چرا محرومم کردند؟

کد خبر 2054562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha