۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

باقری نیا:

حکم کمیته انضباطی را قبول ندارم/ استقلال خوزستان لیگ برتری می شود

حکم کمیته انضباطی را قبول ندارم/ استقلال خوزستان لیگ برتری می شود

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: 18 ماه محرومیت برای من که تیمم هیچ دخالتی در تبانی های نداشته ناعادلانه است و من این حکم را قبول ندارم.

عبدالمجید باقری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احکام صادره در خصوص تبانی در لیگ دسته اول را از طریق برنامه 90 شنیدم که برای من بسیار شوک آور و تعجب برانگیز بود که چنین احکامی برای اعضای تیمی که دخل و تصرفی در تبانی نداشته صادر شده است.

وی افزود: به گفته رئیس کمیته انضباطی، استقلال خوزستان دستی در تبانی نداشته پس چرا من به عنوان سرمربی این تیم باید با چنین محرومیت سنگینی مواجه شوم. این عادلانه نیست و بی شک ما در باشگاه نسبت به صدور این حکم اعتراض خواهیم کرد و تا احقاق کامل حقوق باشگاه آرام نخواهیم گرفت.

باقری نیا افزود: مدارک و شواهد موجود است. بنابراین با قطعیت می گویم که حکمی که برای من و سایر اعضای باشگاه صادر شده عادلانه نیست و من از طریق مجاری قانونی آن را پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه گفته می شود شما در بازی آخر در برابر فولاد یزد امکانی را با باخت خود فراهم کردید که شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کند، گفت: این منطقی نیست ما خودمان در صورت پیروزی یا تساوی به لیگ برتر صعود می کردیم ضمن اینکه تا دقیقه 82 یک برصفر جلو بودیم و چندین موقعیت گلزنی ما نیز به گل تبدیل نشد.

وی افزود: از سوی دیگر ما همیشه در طول فصل جزو تیم های اول یا دوم لیگ دسته اول بودیم و گزینه نخست صعود به لیگ دسته اول بودیم. ضمن اینکه ما در بازی آخر به فدراسیون فوتبال و حراست آن اعلام کردیم که بازیکنان ما در شرایط عادی نبودند و تحت تاثیر برخی عوامل مشکوک قرار گرفته اند.
 
باقری نیا عنوان کرد: ظاهرا این رای بر اساس برخی اعترافات و شواهد صادر شده ولی را ما که به شدت از این آرای صادره متضرر شده ایم برای ادای برخی توضیحات دعوت نشده ایم تا از خودمان دفاع کنیم.

 وی در خصوص اینکه تکلیف تیم صعود کرده به لیگ برتر با وجود سقوط شهرداری تبریز به لیگ دسته اول بر اساس احکام صادره نیز گفت: به علت اینکه ما در تبانی های صورت گرفته دست نداشته ایم باید به عنوان تیم بعدی به لیگ برتر صعود کنیم ضمن اینکه هنوز از سوی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته انضباطی به باشگاه استقلال خوزستان ارسال نشده است.

کد خبر 2055003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha