۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰

حجت الاسلام عارفی:

اندیشه های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است

اندیشه های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است

بیرجند - خبرگزاری مهر: مسئول حوزه عملیه سفیران بیرجند با تاکید بر نقش و جایگاه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: اندیشه های امام خمینی(ره) در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صدرالدین عارفی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت: نقش و جایگاه و همچنین آرمان های امام راحل باید به نسل جدید منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ایران اسلامی با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده است، بیان کرد: امروز پیشرفت های علمی، نظامی، فناوری و..... ایران به خاطر فعالیت های امام راحل است.

حجت الاسلام عارفی اضافه کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تبیین اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب است.

وی بر حضور مدیران اجرایی در مراسم ارتحال امام تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) در پیروزی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی داشته و باید مورد اهتمام تمام آحاد جامعه باشد.

حجت الاسلام عارفی با اشاره به اینکه مردم ایران باید بدانند که مدیون خون شهدا و امام راحل هستند، افزود: استقلال و اقتدار ایران اسلامی امروز نشات گرفته از اراده ای است، که امام راحل به مردم ایران داده است.

مسئول حوزه عملیه سفیران بیرجند یادآور شد: هم اکنون ایران در آستانه قرار گرفتن در رتبه 11 علمی جهان قرار گرفته و این مهم ناشی از استقلال و اراده ایران است.

در این مراسم پیش بینی 100 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، برگزاری نمایشگاه های عکس، نقد و بررسی آثار امام خمینی(ره) و... از جمله برنامه های پیش بینی شده برای مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در استان است.

 

 

کد خبر 2054666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha