۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

احمدی در گفتگو با مهر:

رئیس جمهور آینده نباید گرفتار حواشی باشد/ ضرورت رعایت اصل عزت، مصلحت و حکمت

رئیس جمهور آینده نباید گرفتار حواشی باشد/ ضرورت رعایت اصل عزت، مصلحت و حکمت

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که در مسیر رهبری و بر مدار قانون عمل کرده و گرفتار حواشی نشود.

وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در انتخابات آتی باید رئیس جمهوری انتخاب شود که فردی معتقد به خدا، انقلاب و ارزش های انقلابی باشد.

وی افزود: ضرورت حرکت در چارچوب های قانون اساسی از ضروریات فرد اصلح برای ریاست جمهوری است و اعتقادات و باورهای ریشه این فرد بر تمام زوایا تاثیرگذار خواهد بود.

احمدی داشتن روحیه مقاوم و مقهور قدرت دشمنان نشدن را از دیگر ضروریات فردی رئیس جمهور دانست و گفت: در صورتی که رئیس جمهور آینده که رئیس امنیت ملی نیز هست از این ویژگی ها برخوردار نباشد کشور دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: کسی که قصد دارد در کرسی ریاست جمهوری ایفای خدمت کند باید به سه اصل عزت، مصلحت و حکمت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است توجه ویژه ای داشته باشد.

احمدی افزود: رئیس جمهور آینده باید فردی کاردان در مسائل اقتصادی، سیاسی و.. باشد و برای تعیین برنامه ها روزمره تصمیم گیری نکرده و آن را به صورت اهداف بلند مدت مد نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید سیاست های باثباتی داشته باشد تا سرمایه گذاران در امر اقتصاد از قوام و دوام سرمایه خود مطئمن باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، بهره گیری از نظرات کارشانسی و اعتماد به شیوه های موجودی که در دنیاست به نحو مطلوب را از ضروریات کاری رئیس جمهور آینده عنوان کرد و گفت: البته همه شیوه های موجود در دنیا نمی تواند نجات بخش باشد و باید شیوه هایی که متکی بر اعتقاد اسلامی است مد نظر قرار داده شود.

وی در بخش دیگر تهذیب اخلاقی و عدم توجه به حواشی را از مهمترین ویژگی های یک رئیس جمهور در کشور اسلامی ایران برشمرد.

احمدی افزود: نامزد ریاست جمهوری نباید مردم را فراموش کرده و در زمان تبلیغات وعده های منطقی، معقول و منطبق بر واقعیت بدهد و در تمام مراحل با توکل به خدا و بر مدار قانون و مسیر رهبری حرکت کند.

وی ادامه داد: هرکسی که توجیهی بری گریز از قانون داشته باشد سم مهلکی برای کشور بوده و رئیس جمهور آینده باید بر مدار قانون حرکت کند و آن را به سایر بخش های جامعه سوق دهد و همچنین وی باید نظرات کارشناسی را به نظرات فردی ارجحیت دهد.

کد خبر 2054766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha