۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

همزمان با سوم رجب؛

شهر قم در عزای امام هادی(ع) به سوگ نشست

شهر قم در عزای امام هادی(ع) به سوگ نشست

قم - خبرگزاری مهر: همزمان با سومین روز از ماه رجب شهر قم در غم شهادت امام دهم امام هادی (ع) سیاه پوش و غرق در عزا و ماتم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر قم از شب گذشته تا کنون، در سوگ شهادت دهمین امام همام، امام علی نقی(ع) غرق در عزاست و خیل عظیمی از عزاداران، عاشقان اهل بیت(ع)، مجاوران و زائران حرم حضرت معصومه(س) برای عرض تسلیت به حضور این بانوی بزرگوار در حرم مطهر ایشان گرد هم آمدند و به عزاداری پرداختند.

همچنین شامگاه دوشنبه و همزمان با شب شهادت امام علی النقی(ع)،‌ مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سید محسن بنی‌فاطمه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه‌شنبه و همزمان با صبح روز شهادت امام هادی(ع) نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در این حرم مطهر بی بی فاطمه معصومه(س) برگزار و زیارت جامعه کبیره توسط سید مهدی میرداماد قرائت شد، همچنین مداح اهل بیت(ع) حاج حسن شالبافان نیز در غم شهادت مظلومانه این امام همام به مرثیه خوانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، در ساعت 18:45 عصر امروز نیز حجت‌الاسلام سید حسن سعیدی در این حرم مطهر سخنرانی خواهد داشت و امشب همزمان با شام شهادت نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام عباسی و مداحی حاج سید احمد شمس در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

همچنین به همین مناسبت مراسم سوگواری شهادت امام علی النقی(ع) امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با مداحی عباس محمدی پور و سخنرانی حجت الاسلام رزاقی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

کد خبر 2054812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha