۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

شعبان‌زاده خبر داد:

ایجاد پایگاه جذب داوطلبان متخصص در هلال احمر بوشهر

ایجاد پایگاه جذب داوطلبان متخصص در هلال احمر بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ایجاد پایگاه جذب داوطلبان متخصص در هلال احمر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر، اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی با هدف ترویج فرهنگ پیاده‎روی در بین عموم، توسط جمعیت هلال احمر در استان برگزار می‏شود.

وی با اشاره به حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در سازمان انتقال خون برای اهدا خون اشاره کرد و افزود:  اعضای حوزه داوطلبی در طی سال چندین مرتبه برای اهدا خون خود به نیازمندان به مرکز انتقال خون رفته این امر خداپسندانه را به انجام رسانده‏اند.

شعبانزاده خاطرنشان کرد: داوطلبین در تمامی صحنه‏ها، حوادث و مواقع حساس و ضروری حضوری پررنگ و مثمر ثمر داشته و بدون هیچ‎گونه چشمداشت مالی و در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر فقط برای رضای خداوند با تمام وجود و توانایی تلاش خود را نشان داده‎اند.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر بوشهر به زلزله‌زدگان دشتی از به‌کارگیری 2 هزار نیروی امدادگر در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد و گفت: این نیروها در بخش‌های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی به زلزله‌زدگان کمک کرده و می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: 75 تیم امداد و نجات از هلال احمر استان بوشهر نیز در کنار تیم‌های امداد و نجات استان‌های معین به زلزله‌زدگان کمک کردند.

این مسئول تصریح کرد: هشت تیم تجسس نیز با سگ‌های آموزش دیده تجسسی در مناطق زلزله‌زده امدادرسانی کردند.

وی از ایجاد پایگاه جذب داوطلبان متخصص در هلال احمر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این پایگاه‌ها برای جذب نیروهای متخصص و جدید برای جمعیت هلال احمر در زمینه‌ها مختلف فعالیت خواهد کرد.

شعبان‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس فعالیت‎های داوطلبان در استان افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه انعکاس فعالیت‎های وسیع داوطلبان و تلاش آنان طی برنامه‎ها و مناسبت‎های برگزار شده به منظور جمع‎آوری کمک‎های مردمی، بسته‎بندی اقلام مورد نیاز به زلزله‎زدگان شهرستان دشتی است.

وی تصریح کرد: همچنین در این عکس‎ها حمایت‏های روانی در مناطق زلزله‎زده دشتی و تقسیم اقلام مورد نیاز خانوارهای آسیب‎دیده به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 2054895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha