۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۳۴

لک در گفتگو با مهر:

انتظارش را داشتم به تیم ملی دعوت شوم/ با پرسپولیس مذاکره نداشتم

انتظارش را داشتم به تیم ملی دعوت شوم/ با پرسپولیس مذاکره نداشتم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام تلاشم را در مسابقات لیگ برتر انجام دادم تا خودم را نشان بدهم و به همین خاطر انتظارش را داشتم که به تیم ملی دعوت شوم.

حامد لک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی از سوی "کارلوس کی‌روش" اظهار داشت: صبح امروز سه شنبه امید نمازی مربی تیم ملی با من تماس گرفت و گفت که به تیم ملی دعوت شده‌ام. تمام تلاشم در لیگ برتر این بود که خودم را نشان بدهم و نظر کی‌روش را جلب کنم و حالا خوشحالم که به تیم ملی رسیدم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با حضور دروازه‌بان‌هایی چون سوشا مکانی، شهاب گردان، رحمان احمدی و دانیل داوری شانس حضور در فهرست نهایی تیم ملی را دارید یا خیر، تاکید کرد: نمی‌شود اظهار نظر کرد که می‌توانم در فهرست نهایی باشم یا نه. باید دید خدا چه می‌خواهد. سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم و حضورم در تیم ملی ادامه دار باشد.

دروازه بان تیم صبا درباره شایعه مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده هم گفت: صحبت حضورم در پرسپولیس در رسانه‌ها و سایت‌‌های خبری مطرح شده است. هیچ مذاکره و تماسی با باشگاه پرسپولیس نداشتم و فعلا منتظرم تا در آینده برای فصل بعد تصمیم بگیرم.

کد خبر 2055177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha