۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

کی‌روش قبل از ترک نشست خبری:

وقت ندارم در مورد خاطرات گذشته حرف بزنم/ باید روی موفقیت تیم ملی تمرکز کنیم

وقت ندارم در مورد خاطرات گذشته حرف بزنم/ باید روی موفقیت تیم ملی تمرکز کنیم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از اولین تمرین برای سه دیدار حساس خردادماه با بیان اینکه جام جهانی برای ایران شروع شده است، تاکید کرد با وجود احترامی که برای علی کریمی قائلم اما تمرکزم روی بازیکنان حاضر در اردو است. وی تاکید کرد که نمی خواهد با خاطرات گذشته زندگی کند و تمرکزش روی موفقیت تیم ملی در دیدار با قطر، لبنان و کره‌جنوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در نشست خبری که پس از تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی فوتبال در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد گفت: به همه حاضرین در این نشست خیرمقدم می گویم. تعداد نمایندگان اصحاب رسانه در این نشست خبری نشان دهنده اهمیت جام جهانی برزیل است. این جام جهانی از همین امروز برای ایران شروع شده است و در این شکی نباید کرد به خاطر اینکه ما در روز 4 ژوئن با قطر، 8 ژوئن با لبنان و 18 ژوئن مقابل کره بازی خواهیم کرد. از جانب ما و نیز از طرف فدراسیون فوتبال هماهنگی های لازم از قبیل هتل، رفت و آمد و سایر امکانات آماده شده و مشکلی برای این سفر نخواهیم داشت.

وی در خصوص عذرخواهی علی کریمی بابت خداحافظی از تیم ملی گفت: همان طور که می‌دانید امروز اردوی ما شروع شده و برای رقابت های مقدماتی جام جهانی تلاش می کنیم. این را از قبل گفته ام احترام خاصی برای تمام بازیکنانی که در ایران بازی می کنند دارم مخصوصاً می خواهم کلمات ویژه ای به علی کریمی تقدیم کنم و آن هم به خاطر تعهدات ویژه‌ای است که او به تیم ملی داشت است. اگر امروز اینجا هستیم مطمئن باشید علی کریمی خیلی کمک کرد تا کار به اینجا کشیده شود.

سرمربی تیم ملی در همین حال افزود:  با تمام احترامی که برای کریمی قائلم باید بگویم که الان وقت آن است که به بازیکنانی که در اردوی حاضر هستند فکر کنم بازیکنانی مثل رحمان احمدی، شجاع خلیل زاد و حقیقی و چندین بازیکن دیگر. بنابراین الان وقت آن نیست که به علی کریمی فکر کنم.

کی روش در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اگر مهدی رحمتی کتبا عذرخواهی کند به تیم ملی برمی گردد یا خبر گفت: از رسانه ها می‌خواهم درک کنند امروز چهاردهم می 2013 است و چیزی به بازی قطر باقی نمانده. تمام مسئولیت و تمرکز من این است روی بازیکنانی فکر کنم که در اردو حضور دارند. بدون در نظر گرفتن شرایط خودشان و غرورشان.

وی افزود: اگر می خواهید راجع به بازیکنانی که امروز در اردو حضور دارند صحبت کنید من هم خوشحال می شوم جوابگو باشم اما اصلا دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. اگر این صحبت را همینطور ادامه بدهید در قدم بعدی به کریم باقری و علی دایی می رسید. من نمی دانم چه اتفاقی دارد می افتد. شما باید ایمان داشته باشید که روی آینده تمرکز داریم. من وقت ندارم راجع به گذشته و خاطرات صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی همچنین یادآور شد: مسئله دیگری که مطرح می شود راجع به بخشش و عذرخواهی بازیکنان است. بخشش و عذرخواهی بین انسان و خداست و بین دو انسان اصلا مطرح نیست. چیزی که باید روی آن تمرکز داشته باشیم این است که اردوی تیم ملی برای بازی با قطر آغاز شده و تمام ذهنیت ما این است که قطر را شکست بدهیم.

کارلوس کی روش که با سوالات پرتعداد خبرنگاران در مورد بازگشت رحمتی و کریمی به تیم ملی مواجه شده بود به دلیل تکرار این سوالات به حالت قهر محل نشست خبری را ترک کرد.

 

کد خبر 2055609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha