۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

مهدی محمدنبی بیان کرد:

امروز با کی‌روش درباره عقیلی و رحمتی جلسه داریم/ تحویل پیراهن‌های تیم ملی در امارات

امروز با کی‌روش درباره عقیلی و رحمتی جلسه داریم/ تحویل پیراهن‌های تیم ملی در امارات

دبیر فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست با کارلوس کی‌روش برای رسیدگی به وضعیت سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است روز ششم خرداد در تهران به مصاف عراق برویم و بازی برگشت را شهریور‌ماه برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین صبح امروز چهارشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص تکلیف دیدار دوستانه ایران با عراق اظهار داشت: تقاضای عراق این بود که برای بازی با این تیم به این کشور سفر کنیم ولی چون اردوی تیم ملی فشرده است، کی‌روش با این مساله مخالفت کرد. پیش بینی ما این است روز ششم خرداد در تهران به مصاف عراق برویم و بازی برگشت را شهریور‌ماه برگزار کنیم.

وی افزود: در صورتی که عراق نتواند به ایران بیاید، اردوی تیم ملی از روز 5 خردادماه در امارات آغاز می‌شود اما اگر با پیشنهاد ما موافقت کند و به تهران بیاید اردوی تیم ملی از 7 خردادماه برگزار می‌شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران همچنین اظهار داشت: با اشاره به اینکه فشردگی مسابقات لیگ بازیکنان را خسته کرده است، ادامه داد:  تا روز 28 خرداد روزهای پرکاری داریم. باید جوری برنامه‌ریزی کنیم که بازیکنان اکسیژن و استراحت کافی داشته باشند.

وی درباره غیبت شهاب گردان در اردوی تیم ملی تاکید کرد: گردان اعلام کرده است که به خاطر مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به تیم ملی بیاید ولی این طور نیست. ما باید این موضوع را بررسی کنیم، قرار است خراطی دبیر دپارتمان تیم ملی این مساله را پیگیری کند.

محمدنبی در  ادامه درباره بازگشت عقیلی و رحمتی به تیم ملی خاطرنشان کرد: جلسه خوبی با رحمتی داشتیم. قرار است امروز چهارشنبه هم با کی‌روش راجع به عقیلی، رحمتی و دوستان دیگر  صحبت کنیم تا نظر نهایی اعلام شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت علی کریمی به تیم ملی پس از عذرخواهی از کی‌روش یادآور شد: ما همواره از تجربه کریمی در کنار تیم استفاده کرده‌‌ایم، چه زمانی که ایشان در اردوهای تیم ملی بود و چه زمانی که دچار مصدومیت بود. کریمی ارتباط خوبی با کی‌روش دارد و رابطه استاد و شاگردی بین آنها برقرار است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به انتظاراتش از خبرنگاران گفت: از خبرنگاران می‌خواهم زیاد به ما ایراد نگیرند و بگذارند روحیه داشته باشیم! از همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم جوابگوی تمام آنها باشم ولی اولویت صعود به جام جهانی است. امیدوارم اتفاقاتی که در بازی با کره‌جنوبی رقم خورد و باعث پیروزی تیم ملی بود دوباره تکرار شود.

وی دربار قطعی بودن استفاده از پرواز چارتر برای بازی با کره‌جنوبی و قطر تاکید کرد: روز دوشنبه نشستی با یکی از مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان داشتیم که ایشان گفتند پرواز تیم ملی با چارتر قطعی است. ما روی قول آنها حساب کرده‌ایم. 

سرپرست تیم ملی فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سایت‌های خبری مصری اعلام کرده‌اند ایران هزینه‌های سفر عراق به تهران را برای برگزاری بازی دوستانه تقبل کرده، تصریح کرد: اولاً باید بگویم سایت‌های مصری در ایران نمایندگی ندارند و اخباری که نقل قول می‌کنند، صحت ندارد. یک ماه قبل از عید علی کفاشیان رئیس فدراسیون به عراق سفر کرد و پروتکلی را با آنها به امضا رساند که یکی از  مواد این پروتکل بازی‌های دوستانه بود.

نبی در گفتگویش با خبرنگاران به انتقاد رئیس کمیته داوران هم پاسخ داد. فریدون اصفهانیان روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود نمی‌داند چرا نبی آئین‌نامه کمیته داوران را ابلاغ نمی‌کند. وی در این خصوص اظهار داشت: اصفهانیان هفته گذشته پیش کفاشیان بود و رئیس فدراسیون این موضع را برایش شفاف کرده است. آئین‌نامه داوران به تائید هیات رئیسه رسیده ولی این آئین‌نامه باید به کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون هم برود و اصلاحاتش صورت بگیرد.

خبرنگاری از نبی پرسید هوشنگ نصیرزاده سرپرست کمیته حقوقی فدراسیون هم این آئین‌نامه را تایید کرده است. نبی در این خصوص گفت: این حرف یکی از روزنامه‌ها بوده است. اسفندماه بود که آئین‌نامه کمیته داوران در هیات رئیس مطرح شد و کلیاتش مورد تایید قرار گرفت ولی همان جا یک نسخه از آئین‌نامه را به نصیرزاده دادیم، شاید ایشان آئین‌نامه را به کفاشیان داده اما در کشوی میز من چیزی جا نمانده است.

وی افزود: هر کاری که بخواهد صحیح انجام شود، نباید آن را به صورت کاذب مطرح کرد.

سرپرست تیم ملی همچنین از برآورده شدن یکی از درخواست‌های کی‌روش خبر داد و افزود: شرکت آل اشپورت هفته گذشته قبول کرد لباس‌های مدنظر فدراسیون و کارلوس کی‌روش را برای بازی با قطر و کره‌جنوبی به ما بدهد. قرار است این لباس‌ها از رومانی تهیه و در امارات به ما تحویل داده شود.

وی درباره پرواز ایران به کره‌جنوبی هم تصریح کرد: دو فرودگاه در کره‌جنوبی مد نظر ماست. نظر ما این است ابتدا به فرودگاه محلی شهر اولسان برویم اما اگر این فرودگاه استاندارد کافی نداشت، مستقیم به پوسان می‌رویم و از پوسان به صورت زمینی به اولسان سفر می‌کنیم.

نبی در پایان درباره حضور علیرضا منصوریان در اردوی تیم ملی هم گفت: هم مارکار آقاجانیان و هم علیرضا منصوریان به عنوان آنالیزور در کنار تیم ملی خواهند بود. این نظر کی‌روش است و من هم تا صبح امروز از آن اطلاع نداشتم.

کد خبر 2055574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha