۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

محمد نوری:

شرایط ایران و قطر مشابه است/ با برد قطر راه صعود را هموار می‌کنیم

شرایط ایران و قطر مشابه است/ با برد قطر راه صعود را هموار می‌کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال با اشاره به وضعیت دو تیم ایران و قطر در رقابت‌های انتخاباتی جام جهانی گفت: به نظر شرایط برای هر دو تیم سخت و مشابه یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال که در زمین کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر گفت: شرایط خیلی سخت بوده و این مختص ایران نیست بلکه برای چند تیم این گروه وضعیت دشواری پیش آمده است.

وی افزود: ما سه بازی خیلی سخت را پیش رو داریم، در بازی اول که برابر قطر انجام می‌گیرد به سه امتیاز احتیاج مبرمی داریم. این شرایط برای قطر هم وجود دارد امیدوارم با کسب پیروزی در زمین قطر راه را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم.

هافبک تیم ملی ایران در خصوص دیدار تدارکاتی مقابل عمان نیز خاطرنشان کرد: عمان پیش بازی خوبی برای دیدار با قطر است کادر فنی تیم ملی در این بازی تدارکاتی وضعیت تیم را محک خواهد زد. عمان در گروه دیگر جزء مدعیان صعود بوده و بازی سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت امیدوارم از این فرصت استفاده لازم را ببرید.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود با حریفان قدرتمندتری بازی کنیم؟، گفت: فکر می‌کنم در این شرایط عمان بهترین گزینه است. به هر حال باید رسانه‌ها، مردم و سایر نهادها دست به دست یکدیگر دهند تا تیم ملی در بهترین وضعیت ممکن دیدارهای آتی را برگزار کند و شرایط را برای صعود به جام جهانی فراهم آورد.

کد خبر 2055442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha