۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴

اخبار تیم ملی فوتبال؛

سیموئز میهمان ویژه فینال یورو لیگ/ آغاز تمرین تیم ملی از چهارشنبه

سیموئز میهمان ویژه فینال یورو لیگ/ آغاز تمرین تیم ملی از چهارشنبه

دستیار نخست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان میهمان افتخاری و تماشاگر ویژه دیدار فینال یورو لیگ بین تیم‌های بنفیکای پرتغال و چلسی انگلستان به ورزشگاه آمستردام آرنا دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آنتونیو سیموئز دستیار نخست کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران، از سوی مدیر باشگاه بنفیکا به عنوان میهمان افتخاری و تماشاگر ویژه فینال یورو لیگ دعوت شده است، مسابقه‌ای که فردا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در آمستردام هلند برگزار می‌شود.

سیموئز در سال 1962 و در حالی که تنها 18 سال داشت، در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، با تیم بنفیکا در آمستردام توانست رئال مادرید را شکست دهد و با بنفیکا جام قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

وی هنوز هم جوانترین بازیکن اروپاست که توانسته به چنین عنوانی دست پیدا کند. از آن تیم بنفیکا، در حال حاضر 7 بازیکن در قید حیات هستند که قرار است همگی با جت اختصاصی به فرودگاه آمستردام بروند و بازی را از نزدیک نظاره کنند.

از سوی دیگر ملی‌پوشان ایران تمرینات آماده‌سازی خود را برای کسب آمادگی در دیدار مقابل عمان و قطر از ساعت 10:30 صبح فردا چهارشنبه زیر نظر کارلوس کی‌روش آغاز می‌کنند.

ملی پوشان خود را برای حضور در دیدار دوستانه مقابل عمان و دیدار برابر قطر(رقابتهای مقدماتی جام جهانی) آماده می‌کنند.

همچنین نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ساعت 12 فردا چهارشنبه در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

تیم ملی ایران اردیبهشت‌ماه به مسقط می‌‎رود تا روز اول خردادماه با تیم عمان دیداری تدارکاتی را برگزار کنند. تیم ملی عمان در جدول گروه دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی با شش امتیاز هم امتیاز با استرالیا و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد.

کد خبر 2054733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha