۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

پاسخ ملک زاده درباره برگزاری جشن های استادیوم آزادی

شما بگویید هزینه جشن های استادیوم آزادی چقدر شده است! / برگزاری نشستی درباره مرمت آرامگاه فردوسی

شما بگویید هزینه جشن های استادیوم آزادی چقدر شده است! / برگزاری نشستی درباره مرمت آرامگاه فردوسی

رئیس سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به اینکه هزینه برگزاری جشن های این سازمان به خصوص دو جشن اخیری که در استادیوم آزادی برگزار شد، چقدر بوده است گفت: شما بگویید این جشن های چقدر هزینه در برداشته است اما بدانید که این جشن ها را با همکاری بخش خصوصی برگزار کرده ایم.

محمد شریف ملک زاده، در جمع خبرنگارانی که خواستار پاسخگویی وی به ابهام زدایی درباره برگزاری هزینه جشن های متعدد این سازمان در استادیوم آزادی شدند پاسخ داد: دنبال این موضوع نباشید که هزینه این برنامه ها چقدر بوده است چون ما به دنبال این هستیم که برنامه هایی را برای پاسداشت بزرگان اهل فرهنگ برگزار کنیم و شما مطمئن باشید که در برگزاری این جشن ها بخش خصوصی و حوزه های هنری تا 90 درصد همکاری کرده اند.

وی گفت: در این مراسمها از جمله برنامه بزرگداشت فردوسی از سیاه لشگر دعوت نکرده ایم چون اگر می خواستیم سیاه لشگر آورده و سالن را پر کنیم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تنهایی 10 هزار نیرو دارد که می شد با آنها سالن را پر کرد اما می خواستیم این مراسم با حضور هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران و صاحبان اندیشه باشد.

معاون رییس جمهور گفت: سازمان میراث فرهنگی در هیچ زمینه ای کم کاری نمی کند و در این موضوع نیز تا زمانی که در سازمان میراث فرهنگی باشیم بزرگداشت های مختلفی را برای بزرگان فرهنگ و میراث فرهنگی برگزار می کنیم.

ملک زاده در زمینه اقدامات انجام شده برای مرمت توس و آرامگاه فردوسی هم وعده داد که ظرف یک هفته آینده در نشستی، گزارشی از تمام اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه خواهد کرد. 

کد خبر 2056481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha