۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

محمدپور:

شاید به جای شهرداری در لیگ یک بازی کنیم/ آغاز تمرینات با بازیکنان تستی

شاید به جای شهرداری در لیگ یک بازی کنیم/ آغاز تمرینات با بازیکنان تستی

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از شروع تمرینات آماده سازی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبر داد و گفت: با استفاده از امتیاز تیم شهرداری، امسال تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور خواهد داشت.

 سینا اصل محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمرینات تیم ماشین سازی از امروز آغاز می شود، گفت: با حضور جمعی از بازیکنان فصل گذشته و تعدادی بازیکن تستی، تمرینات آماده سازی و انتخاب بازیکنان از امروز آغاز می شود.

وی افزود: تمرینات تیم فعلا زیر نظر رضا جودت به عنوان مربی برگزار خواهد شد تا اینکه سرمربی تیم را انتخاب کنیم.

محمدپور گفت: به دنبال رایزنی برای انتخاب سرمربی تیم ماشین سازی هستیم و در این راستا با چند گزینه مذاکراتی را انجام داده ایم اما هنوز تصمیم نهایی را در این خصوص نگرفته ایم.

وی ادامه داد: گزینه مدنظر باشگاه برای هدایت فنی تیم ماشین سازی در فصل آینده قطعا بومی است و در این بین با سه، چهار گزینه مذاکراتی را انجام داده ایم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اعلام اینکه بازیکنان تستی می توانند در تمرینات این تیم شرکت کنند، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که انجام شده، پیش بینی می کنیم در فصل جاری همچون فصل گذشته مشکلات مالی نداشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه باشگاه شهرداری در اعتراض به حکم کمیته انضباطی تمامی فعالیتهای خود را تعلیق کرده است، این امکان وجود دارد که سهمیه لیگ دسته اولی این باشگاه به ماشین سازی برسد.

کد خبر 2056570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha