۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰

مسابقات کشتی پیشکسوتان/

جام مولای عرشیان برگزار شد/ هم‌آوردی پدران و پدربزرگان کشتی اصفهان

جام مولای عرشیان برگزار شد/ هم‌آوردی پدران و پدربزرگان کشتی اصفهان

اصفهان- خبرگزاری مهر: به همت هیئت کشتی استان اصفهان مسابقه‌ای بین پیشکسوتان این رشته ورزشی در سالن 17 شهریور استان اصفهان طی روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات به علت برگزاری در ماه مبارک رجب با عنوان جام مولای عرشیان و با شعار پیشکسوتان گرانقدر گنجینه‌های ماندگارند بین حدود 120 پیشکسوت در 7 رده سنی در دو گروه آزاد و فرنگی برگزار شد.

به گفته علیرضا میرواحدی سرپرست هئیت کشتی استان اصفهان، این مسابقات برای اولین‌بار و با هدف تجلیل و قدردانی از پیشکسوتانی که در گذشته باعث افتخار این رشته ورزشی بوده و در عرصه جهانی مدال گرفته‌اند و بعضا هنوز هم در این رشته فعالیت می‌کنند برگزار شده است.

برای برگزاری این مسابقات از خانواده این پیشکسوتان دعوت به عمل آمد تا از نزدیک شاهد کشتی گرفتن پدر و پدربزرگ‌های خود باشند، همچنین از جوانان فعال در کشتی نیز دعوت شد تا با حضور در سالن 17 شهریور از نزدیک بتوانند از تجارب این مدال آوران عرصه کشتی استفاده کنند.

در پایان این مسابقات از یوسفی، رجایی و نادری به عنوان مربیان جهانی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه نیز از سعید جامعی، عباس علی زراعتی، یدالله سلطانی، هاشم قنبری، هرمز سعادتمند، حمید محسن‌پور، رضا قلی سلیمانی، علیرضا شریفی، محسن انصاری فر از مربیان پیشکسوت ورزش کشتی که در حال حاضر نیز در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند تجلیل شد.

در حاشیه این مسابقات تصمیم ارزشمندی توسط هیئت کشتی استان اصفهان مبنی بر برپایی کمیته پیشکسوتان با مدریت یکی از پیشکسوتان حاضر به منظور دور هم جمع کردن کشتی‌گیران دیروز و پیشکسوتان امروز گرفته شد.

 

 

 



 

کد خبر 2057080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha